בתאריך 21.8.19 הנחיתה חברת Amazon פצצה על שוק הקמעונאות הישראלי והודיעה כי היא נכנסת בקרוב לפעילות בישראל. חברת Amazon הינה השלטת הבלעדית בכל הקשור לקניות אונליין בכל רחבי העולם כיום, עם למעלה מ-300 מיליון לקוחות פעילים ושווי שוק של מעל טריליון דולר.
ההודעה הינה בשורה של ממש לאלפי העסקים הקיימים בישראל, קטנים כגדולים. משמעות כניסת Amazon לשוק הישראלי הינה אופציה להגדיל את הכנסות העסק לממדים שלא יצא לסוחר הממוצע להכיר, כאשר למעשה כל נקודה ונקודה על פני כדור הארץ הופכת ללקוח פוטנציאלי וזאת ללא כל הבירוקרטיה של ייצוא סחורה! ההליך כולו מפוקח מבוקר ומבוצע על ידי השירותים המקצועיים והאמינים של חברת Amazon.
עידן הקניונים והחנויות הפיזיות הולך ודועך, בכל רחבי העולם קניונים סוגרים מכיוון שאינם עומדים באיכות ובשירות שנותנות החנויות המקוונות כיום אין אחד שלא רוכש מוצר זה או אחר דרך אפליקציה כזו או אחרת.
אין זמן מתאים יותר ללמידה של מסחר אלקטרוני ופתיחת כל שווקי העולם בפנייך כמו ההודעה של Amazon אשר מבינה את כוח העסקים בישראל, הראשונים להצטרף ירוויחו – ובגדול!
ההכשרה תתבצע בכיתת מחשבים ותועבר על-ידי מרצים בעלי עסקים אינטרנטיים החיים ונושמים Ecommerce ומסחר אלקטרוני.
בנוסף ובלעדית יזכו משתתפי הקורס לליווי של חטיבת היועצים העיסקיים של התאגדות העסקים ובייעוץ בנושאי השיווק ממיטב המומחים בתחום הדיגיטל בישראל!
- חסרי רקע בתחום המעוניינים להשתלב בו ולהקים עסק אינטרנטי
- בעלי עסקים פיזיים הרוצים להשתלב בעתיד העסקים בצורה חלקה
- מנהלי מכירות ומנהלי שיווק המעוניינים להעמיק וללמוד כיצד לקדם את החברה/המותג בעולם הקניונים הווירטואלים
- בעלי אוריינטציה דיגיטלית
- מעבר ראיון אישי
- הכרות בסיסית עם וינדוס ותוכנות אופיס ( Word, Excel)
- נכונות להשקעה כספית בפרסום ממומן
סך כל שעות ההכשרה הינם 260 המחולקת באופן הבא:
- 120 שעות הדרכה פרונטלית בכיתת מחשבים
- 100 שעות תרגול בבית
- מבוא לשיווק אורגני ברשתות חברתיות – Facebook, Instagram, YouTube.
- מסחר אלקטרוני- הבנת השחקנים העיקריים בשוק, בחירת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות למוצרים קיימים.
- שלבים לפיתוח נוכחות ברשת והקמת חנויות אינטרנטיות בפלטפורמות:
WordPress ,Shopify ,Amazon ועוד. - מוכרים נכון- כללים, מיסים, הצהרות, שילוח, עמלות ועוד בכל הקשור למכירות בעולם האונליין.
- לא רק קניונים וירטואלים (Market Places)- סדנת יצירת משפכים שיווקיים לחנותכם האישית ב-Shopify.
- סדנת מומחה- כתיבת תוכן שיווקי בדיגיטל.
- סדנת מומחה- שירות לקוחות בעולם האונליין– כיצד תמנעו מהלקוח הבא להרוס לכם את המוניטין האינטרנטי.
דרישות סיום
- נוכחות של כ-80% מהמפגשים
- הגשה של כלל מטלות הקורס
תעודות סיום והסמכה
תעודת סיום והסמכה מטעם המרכז לחדשנות עסקית מבית התאגדות העסקים בישראל