היחידה ללימודי חוץ מציעה לכם להצטרף ל-Campus NEXTgen שהופכת את ההסמכה היוקרתית ביותר בעולם לזמינה עבורך – תקבלו ליווי ותמיכה לאורך כל ההכשרה שמשלבת תכנים ומרצים מובילים בארץ ומחו"ל.
בסיום הקורס, יוענקו 2 תעודות, האחת מטעם היחידה ללימודי חוץ ו- Campus Nextgen והשנייה, תעודת Social Media Marketing Specialization מטעם Northwestern University.
עם מעל 30,000 בוגרים ומעל עשר שנות ניסיון – היחידה ללימודי חוץ כיום הנה רשת המכללות וניהול הפרויקטים בתחום ההשכלה הגבוהה, הגדולה בישראל.
מפגש ראשון
יסודות השיווק באינטרנט
בניית אסטרטגיה שיווקית ותמהיל השיווק
מפגש שני
הגדרת מטרות ויעדים
בניית גאנט זמנים
מפגש שלישי
הכרת סוגי מטרות הקמפיינים
בחירת אסטרטגיה לפרסום
מפגש רביעי
מבוא לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם
מפגש חמישי
מבוא לפרסום ב Ad Manager
מפגש שישי
פעילות באנליטיקס
ניתוח קמפיינים
מפגש שביעי
בניית אתרים ודפי נחיתה בוורדפרס (1)
מפגש שמיני
בניית אתרים ודפי נחיתה בוורדפרס (2)
מפגש תשיעי
פיקסלים, מערכות CRM והטמעת מערכות הפרסום
מפגש עשירי
אוטומציה – machine learning בשירות השיווק
השיטה המיוחדת של campus Nextgen מייצרת מעטפת תומכת באמצעות מנחה ישראלי ייעודי לקורס מטעמנו, המלווה את הסטודנט בכל שלבי הקורס משלב הרישום ועד לקבלת התעודה. כך מובטחת הצלחה מעל %88 בממוצע במטלות הקורס ובהשגת תעודה מטעם Northwestern University.
לעומדים בדרישות הקורס יתאפשר לקבל 2 תעודות:
1. תעודת בוגר/ת קורס ניהול מדיה חברתית של היחידה ללימודי חוץ
2. תעודת Social Media Marketing Specialization מטעם Northwestern University לעומדים בהסמכה חיצונית – נדרשת ידיעת השפה האנגלית