תכני הלימוד

מטרת הקורס להעניק למשתתפים מיומנויות בניהול תהליך המכירה והשירות, וכלים לשיפור ביצועי מערך המכירות לטובת חיבור לנושא, אמונה בהצלחה ויצירת מוטיבציה בהתאם.
מנושאי הלימוד:
- שימוש ברשתות חברתיות ככלי מכירתי
- שימוש ביחסי ציבור כמנוע לסגירת עסקה
- עקרונות ההצלחה של אנשי מכירות מצליחים
- סגנונות תקשורת ככלי המוביל לסגירת עסקה
- 10 הכללים לניהול שיטת מכירה בעמותות וגופים חברתיים
- פעילות יזומה ובניית תכנית עבודה ממוקדת להעצמת תהליך המכירה
- תפיסת השירות בעידן תחרותי
- מיומנויות שירות מעשיות הנדרשות במתן שירות ללקוח
- בניית תכניות פעולה פרקטיות לניהול השירות בעסק
- בתכנון ויישום תכנית עבודה לשירות בעסק
שיטת לימוד:
הלמידה בקורס מתבססת על למידה התנסותית – חווייתית המשלבת לימוד תיאורטי ונשענת על מגוון שיטות לימוד: דיונים קבוצתיים, סימולציות, תרגילים, ניתוח אירועים, לימוד עצמי והרצאות.
היקף הקורס:
150 שעות לימוד+ 50 שעות פרויקט גמר.
דרישות הקורס:
80% נוכחות בשיעורים.
יתרונות מרכזיים בקורס:
קורס מקיף בתחומו
התנסות חוויתית, תיאורה וכלים מתקדמים בנושא
סגל הוראה איכותי
למי הקורס מתאים:
בעלי עסקים קטנים ובינוניים, מנהלים ואנשי מכירות ושירות
המעוניינים להשתלב בתחום
מלגות:
- ניתן להגיש בקשה למלגות, בהתאם לתנאי הזכאות לפי סוג ההכשרה ונתוני המועמד:
- מימון מלא לקורס- לבני 40 + העוסקים במקצועות שוחקים
- מימון מלא לבעלי ניסיון של מעל 20 שנה במקצוע שוחק
- מלגות שיקום שכונות
- מלגות מגופים ממשלתיים (ביטוח לאומי /משרד הקליטה וכו')
- בקורסים אשר מאושרים על ידי משרד הכלכלה, ניתן לשלם בכספי הפיקדון לחיילים משוחררים, בהתאם לתנאי הזכאות.
מקצועות שוחקים מוגדרים כמקצועות אשר: כרוכים בסחיבת משאות כבדים, עבודה הדורשת עמידה ממושכת, עבודה פיזית, עבודה במשמרות כולל לילות, עבודה בתנאי חום /קור ועבודה בסיכון גבוה.
היחידה ללימודי חוץ – לצד לימודי התארים המתקדמים המתקיימים במכללה, מובילה היחידה ללימודי חוץ עשרות קורסים ייחודיים, שמטרתם להעניק ללומדים קריירה והתמחות בתחום מבוקש. במכללה מרכז השמה העוסק באיתור משרות לבוגרי הקורסים השונים, מסייע בכתיבת קורות חיים, ומעניק ליווי אישי במידת הצורך ועוד
מנחי הקורס:
יועצים שיווקיים ומאמני מכירות.
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה בוגר סיום קורס מטעם היחידה ללימודי חוץ.