תחום השיווק והפרסום הדיגיטלי מציע מגוון התמחויות ומשרות מעניינות. אחת המשרות הצומחות בשנים האחרונות – קניין מדיה דיגיטלית (Digital Media Manager)
משרה נוספת נדרשת בשוק האונליין – ניהול שותפים (Affiliates Management)
חברות האונליין הגדולות, מגייסות לשורותיהן קנייני מדיה, שיהיו אחראים על רכישת מדיה ברשת האינטרנט, במחירים אטרקטיביים תוך הגעה לתוצאות פרסום טובות והמרות גבוהות.
קורס רכש מדיה דיגיטלי של היחידה ללימודי חוץ והמכללה לניו-מדיה, נותן לך את הכלים והידע להשתלב בתפקיד רכש מדיה/מנהל שותפים בחברות האונליין הגדולות בישראל ומחוצה לה.
למי מיועד הקורס?
- לאנשים המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש בתחום האינטרנט.
- לאנשים המעוניינים לעשות הסבת מקצוע ועומדים בדרישות הקדם.
- לבעלי רצון ומוטיבציה להשתלב בחברות פרסום באינטרנט.
דרישות קבלה
- אוריינטציה אינטרנטית וטכנולוגית.
- יכולות מכירה ומו"מ.
- הבנה בסיסית של עולם האינטרנט/ ניסיון רלוונטי.
- אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור).
- הכרה של מערכות אופיס ואקסל במיוחד.
- יכולות אנליטיות בסיסיות.
הסמכה של המכללה לניו-מדיה
הקורס כולל הגשת פרויקט גמר וקבלת תעודה של היחידה ללימודי חוץ והמכללה לניו-מדיה, המוכרת ומוערכת היטב בתעשייה המקומית, בחברות האונליין וסוכנויות הדיגיטל המובילות.
כדא לבדוק את קורס מנהלי מדיה חברתית להעשרה נוספת
משך ומועדי הקורס
60 שעות לימוד אקדמאיות
כ- 3 חודשים, פעם בשבוע אחה"צ
היכן ניתן להשתלב בשוק העבודה לאחר סיום הקורס?
סוגי חברות |
תפקידים |
Ad networksonline advertising |
Media buyers, media managers, campaign managers, sales |
Online forex and gambling brokers |
Affiliate managers, sales, media buyers |
Affiliate networks |
Affiliate managers, sales, media buyers |
Advertisers |
Media buyers, campaign managers |
Publishers |
Sales, campaign managers |
נושאים מרכזיים בקורס:
- קניית מדיה אונליין – מגמות ושינויים בפנייה שיווקית פרסומית בעשורים האחרונים, מיתוג מול פרפורמנס, מה זה קניית מדיה אונליין – רקע, היסטוריה, מספרים, מה היתרונות של קניית מדיה אונליין?
- סוגי מדיות דיגיטלית – פרסום ממומן במנועי חיפוש (SEM) (דגש על גוגל), פרסום במדיה חברתית, פרסום במובייל, אי מייל מרקטינג, פרסום דיספליי (באנרים) ברשת, מודלים מרכזיים: CPC, CPM, CPL, CPS, CPA, CPI, Raev-Share
- שיווק שותפים וניהול שותפים (Affiliate Managers) – מהו אפילייט? סוגי אפילייטס, איתור, גיוס, מו"מ וחישוב עמלות, ניהול הקשר מול המשווקים, כלים בסיסיים למו"מ, סקירת חברות ישראליות המפעליות תכניות שותפים.
- באנרים – סוגים וגדלים, התאמת תוכן הבאנרים לתוכן העמודים בהם הם מפורסמים, קופי דיגיטל לבאנרים – מבנה המסר, כמות המסרים, מסר לפי מטרות הפרסום.
- דפי נחיתה – הפסיכולוגיה מאחורי דפי נחיתה מצליחים, עיצוב וקריאייטיב, incentive / non incentive traffic, הטמעת פיקסלים בדפי נחיתה למעקב המרה ותנועה.
- פרסום באמצעות ווידאו
- פרסום במובייל ובאפליקציות – פרסום על גבי אפליקציות, חיפוש אפליקציות רלוונטיות, איתור בעל האפליקציה
- מדיה ישירה הלכה למעשה – מחקר דמוגרפי – קהלים, ניהול קמפיין ותקציב – ROI, משא ומתן, עבודה מול פאבלישרס, אסטרטגיות ודגשים לבחירת אתרי מדיה, ניטור ואופטימיזציה, דוחות ומעקב.
- RTB – Real Time Bidding – מבוא ומושגים, איך עובד המודל הכספי (Bidding)? איך ליצור קמפיינים מבוססי RTB?
- יישום קניית מדיה במערכות הגשה
- ממשקי Media Manager – ממשקי Media Manager, פאבלישר – בעל הטראפיק, AD Works – מתווך בין המפרסם לפאבלישר, Campaign Manager
- מכירות ושימור לקוחות – לבנות משפך מכירות אולטימטיבי, לגייס מפרסמים , לבצע שימור לקוחות באמצעות ניוזלטר, להשתמש באסטרטגיות מחיר/התמחרות/בונוס לשימור לקוח/הגדלת נתח לקוח.