אודות WORKPLACE

מבית היחידה ללימודי חוץ

המתחם החדש לחללי עבודה באשקלון, שהושקעו מליוני שקלים בהקמתו, הוא אחד המתחמים המפוארים והייחודיים בארץ. המתחם כולל שלושה בניינים, משרדים ועמדות עבודה, חדרי ישיבות וגם כיתות לימוד ומעבדות מתקדמות. במתחם קיימות אופציות מודולאריות לכנסים, אירועים והופעות, בעיצוב יוצא דופן ובהתאמה לכל היקף וצורך.

המקום מתאים לכל אדם המעוניין בחלל לעבודה או לימודים, עצמאיים, סטודנטים, חברות המעוניינות לערוך כנסים, פעילות ארגונית גיבושית או להעתיק את משרדיהן לקומפלקס וליהנות מאינספור השירותים והפינוקים הניתנים במקום. משרד קטן לדוגמה, שעובר לוורקפלייס, נהנה ממגוון אפשרויות הפרושות בפניו ועוזרות לו למתג את העסק כמוצלח ולהעלות את קרנו בקרב לקוחותיו: הוא יכול לערוך ישיבה בחדר ישיבות מפואר, לכנס את הדירקטוריון בחדר הדירקטוריונים, לארח לקוחות ואורחים בצורה בלתי אמצעית לקוקטייל על הבר או לערוך לאורחים שלו פעילות.

 

החלל העצום מאפשר משרדים רבים והרבה עמדות ופינות שקטות, אך גם עמדות עבודה יותר משותפות לאנשים שלא אוהבים לשבת לבד, וצריכים את האנרגיות, המוזיקה, והדינמיקה עם אנשים.

"הקמנו את חללי העבודה המפוארים ביותר, דווקא בפריפריה"

בעלת המתחם, דקלה אבוטבול, היא אישה רבת פעלים. יו"ר התאגדות העסקים ומנכ"לית היחידה ללימודי חוץ – הם רק חלק מתאריה.

 

"לאחר מעל 10 שנים בהם פועלת היחידה ללימודי חוץ גם באשקלון ונותנת לאנשים גישה להכשרות בינלאומיות המספקות להם יתרון בשוק העבודה, החלטנו לפתוח את הקמפוס ואת מרכז חללי העבודה הכי מפואר והכי יוקרתי דווקא בפריפריה", מספרת אבוטבול. "אנחנו פועלים לקידום השכלה, קריירה ועסקים ועוזרים לבעלי מקצוע ואנשי עסקים להתפתח ולהקפיץ את הקריירה שלהם."

 

הרבה יותר מחללי עבודה: בר מפנק הכולל ליין "הרצאות והופעות על הבר " , מועדון נטוורקינג עסקי , חממת פיתוח יזמות וקריירה ומכללה עם מעל 120 מסלולי הכשרות שונים

"אנחנו לא מספקים רק  חללי עבודה: אפשר לקבל אצלנו ליווי והכוונה ממאמני הקריירה ומהיועצים המובילים בתחום, להיחשף להכשרות, הרצאות, השתלמויות והסבות מקצועיות, חלקן מהאוניברסיטאות המובילות בעולם, ולרכוש כלים לשיווק העסק. הלקוחות שלנו נהנים מיצירת קשרים ומעגלי נטוורקינג רבים: אם לשם הדוגמה אדריכל שנמצא אצלנו צריך חתימה של עורך דין, הוא פונה לעורך דין שיושב לידו. עורך דין שזקוק למנהל מדיה, נעזר במנהל המדיה במשרד הצמוד אליו וכו'."

 

נדמה שאין דבר שלא חשבו עליו בוורקפלייס: מעבר לנטוורקינג העסקי, לחברויות הנרקמות, למאמני הקריירה וליוקרה אשר ממתגת מיידית כל עסק שמעתיק לשם את משרדיו כמוצלח – יש במקום אווירה, אנרגיות ושלל פינוקים ואירועים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. "אנשים מגיעים לעבוד, לשבת על מכרז או ללמוד לבחינה, וכשהם צריכים הפסקה, וזקוקים לריענון ופריקת אנרגיה, הם לוקחים כוס בירה מהבר ויורדים  להסיע מכוניות מרוץ על שלט במהירות של 100 קמ"ש במסלול "פורמולה לרכבים מיני מוטוריים" שזכה במקום הראשון בכל אירופה, או משתתפים בסדנת בנייה של מכוניות על שלט או הולכים  לחוג זומבה כדי להתרענן ולהמשיך לעבוד. בערב יש על הבר הופעות של אמנים מהשורה הראשונה. אביב גפן, נסרין קדרי ,נרקיס ודקלה בינם , ופעם בשבוע יש אצלנו הרצאות על הבר של טובי המרצים מהארץ והעולם שמרצים בנושאים שונים."

 

ההורים שבינינו ישמחו לשמוע שבמקום פועל גם גן שמאפשר להורה הצעיר לחזור ולנהל שגרת עבודה. ניתן להתפנות לעבודה וטלפונים תוך כדי שמירה על קשר עין עם הפעוט הנמצא בגן סמוך, וגם להשתתף אחרי שעות העבודה במגוון החוגים המיועדים להורים וילדים.

Call Now Button