עקבו אחרינו:

רוצים לעזור לדור העתיד ללמוד טוב יותר? הכירו את המקצוע שתופס תאוצה

נפתחה ההרשמה למקצוע ייעודי שיסייע לילדים לקוי למידה להוכיח שאפשר אחרת!

האם יצא לכם להיתקל בתחום לקויות הלמידה? לא משנה אם חוויתם את זה על בשרכם, או ילדיכם או התלמידים שלכם – אתם בטח יודעים ומכירים מה זה אומר; תחושת חוסר השייכות, התמודדות עם ציונים נמוכים, יחס מזלזל ותחושה שאין אף אחד שיאמין בך ויעזור לך להוכיח את העובדה שגם לך יש את הפוטנציאל – רק צריך סבלנות והרבה רצון לעזור.

המחקרים האחרונים מראים כי כמות הילדים אשר מאובחנים עם לקויות למידה רק עולה משנה לשנה, וכך גם הביקוש לאנשי מקצוע אכפתיים, מסורים ואיכותיים אשר יוכלו להפוך את הקושי בלימוד לחוויה מהנה ומוצלחת שתעניק עבורם בדיוק את מה שהיה חסר להם כדי להצליח; על אחת כמה וכמה בתקופה טרופה זו בה הילדים שלנו סובלים משמעותית מהאתגרים של הלמידה המקוונת.

קורס ההוראה המותאמת ואסטרטגיית למידה נועד על מנת להפוך אתכם לאנשי מקצוע שיודעים ויכולים להנגיש לילדים והלתמידים עם קושי את הלימודים בכיתה. ילד עם לקות למידה אינו בהכרח אומר ילד שלא יכול ללמוד ויש לוותר עליו – הוא יכול ללמוד אך בדרך אחרת שמתאימה לו. מטרת הקורס היא הנגשת פתרונות למידה אלה על ידי יצירת מעין "גשר" לאותם תלמידים שעוזר להם ללמוד על אף ולמרות הלקות. כבונוס – גם אתם, כתלמידים, תגלו על עצמכם דברים במהלך הקורס!

הקורס נבנה כדי לאפשר לכם לעבור למקצוע מבוקש גם אם אתם עובדים כרגע במשרה מלאה, והוא יעניק עבורכם הסמכה מלאה ופרקטית ב-100% כולל מתן תעודה מקצועית שתאפשר לכם לעסוק בתחום כבר למחרת במגוון מוסדות חינוך, חינוך פרטי ועוד מגוון אפשרויות במקצוע בעל ביקוש תמידי.

רק 120 שעות במתכונת לימודי ערב חד-שבועית, אשר תועבר על ידי מיטב המרצים שישלבו ידע תיאורטי עם התנסות מעשית בשטח והענקת מתודות אפקטיביות בהן תוכלו להשתמש שנים קדימה, ביחד עם כניסה לחממת פיתוח הקריירה הייחודית של היחידה ללימודי חוץ ושילוב של מודולות למידה חדשניות הזמינות עבורכם כדי שתוכלו להעניק לילדים אשר סומכים עליכם את כל מה שהם צריכים כדי להצליח.

הקורס הבא משתייך לתוכניות ההכשרה המקיפות של היחידה ללימודי חוץ, המכללה הגדולה והמובילה בישראל להכשרות מקצועיות ומחזיקה בתואר המוסד המקוון הגדול בישראל אשר מעסיק ומארח את טובי המרצים ואנשי הסגל בארץ.

היחידה מתפרשת במגוון שלוחות במיקומים שונים בצפון, במרכז ובדרום והגיעה להישג מרשים של מעל 30 אלף בוגרים ב-100 מסלולי הכשרה שונים במהלך השנים, כולל כאלו המחיזיקם בסטנדרטים בינלאומיים ומגובים על ידי גופים ממשלתיים כגון משרד הכלכלה, משרד החינוך, גמולי השתלמות ועוד – ואף משמשת כספק הבלעדי של הכשרות עבור עובדי המדינה – וליווי מלא של כל בוגר באמצעות החממה הייחודית אשר מחזיקה בהישג מרשים של 80% השמה בתחום הנלמד.

רוצים לעזור לילדים שלכם ללמוד איך ללמוד בצורה הנכונה עבורם? השאירו פרטים מטה ונחזור בהקדם

מאמרים נוספים:

Call Now Button