מוכנות לכיתה א' בשפה הערבית الجهوزية للصف الأول باللغة العربية

קורס 

הכנה לכיתה א'

تعالوا لتخطو خطوةً جديدة في مسيرتكم المهنية والتعليمية

בואו לעשות את הצעד הבא בקריירת  ההוראה  שלכם!

לדוברי השפה הערבית

دورة

تحضير للصف الأول

باللغة العربية

בואו ללמוד כיצד להכין את הדור הצעיר לתפקד כתלמיד בבית הספר היסודי

מה נלמד?

הילדים שלכם יכולים להגיע לבית הספר כאשר הם חזקים, בטוחים בעצמם, מכירים את היכולות שלהם ויכולים להתנהל בתוך אינטראציות חברתיות. כדי שיוכלו לעמוד בכל המשימות והאתגרים שהחיים מניבים להם, רשמו אותם לקורס הכנה לכיתה א'.

קריאה והבנת הנקרא

דגש על היכולת הורבלית ויכולות הבעה. תרגול שיח מעורר השראה מחיי היומיום, תרגול באמצעות משחק ושיח

פיתוח יכולות מתמטיות

תרגול והבנה מספרית, תרגול סיפור חשבוני תוך שימוש בפעולות חשבוניות באמצעות משחק, תרגול מתמטי באמצעות סיטואציות מחיי היומיום

משך הקורס

40 שעות לימוד המתפרסות על פני 10מפגשים

הכירו את קורס מוכנות לכיתה א' - בשפה הערבית

نفتح لكم مجالا لاكتساب المعرفة والمهارات اللازمة من اجل تجهيز طلاب الغد  للتأقلم بسهولة في الانتقال من مرحلة البستان لمرحلة التعلم في المدرسة الابتدائية

התקשרו עוד היום ושריינו מקום בקורס הקרוב!

קורס מקיף אשר יעניק לכם ארגז כלים לבניית תוכנית מוכנות לכיתה א'

מגוון כלים, שיטות ודרכי הוראה חדשניות, אשר יסייעו לתלמידי הגן להגיע מוכנים קוגניטיבית ורגשית לבית הספר, תוכנית אשר תבטיח את הצלחתם במערכת החינוך.

תכני הלימוד

מגוון כלים ומענים לאוכלוסיות תלמידים מגוונות, איתור חוזקות ויכולות ובניית תוכנית מותאמת לצרכי התלמיד. נושאים מרכזיים מתוכנית הלימודים הקדם יסודית המהווים תשתית להוראת השפה והחשבון בבית הספר היסודי

הכרת אסטרטגיות ושיטות לתכנון מערך שיעור

יילמדו אסטרטגיות ושיטות לתכנון מערך שיעור אשר יכיל את כל כללי האצבע החשובים אשר יאפשרו לילדים להתפתח בתהליך הלמידה באופן מיטבי. יילמדו כלים לחזוק ולשיפור מיומונויות לומד בקרב התלמידים.

הכרות עם נושאים מרכזיים מתוך תוכנית הלימודים הקדם יסודית

בתחום מיומנויות השפה: שיטות ללימוד האותיות בשפה הערבית, פיתוח מודעות פונולוגית, כבסיס לראשית הקריאה. בתחום מיומנויות החשבון: הבנת מושגים בתחום החשיבה החשבונית, תפיסה חזותית מרחבית, לימוד מושגים מתמטיים.

כלים פרקטיים יישומיים

יילמדו כלים אשר יאפשרו להוביל את הילדים לקראת השתלבות מיטבית בבית הספר. הכלים יאפשרו התאמה לענף נדרש בתחום ההוראה והלמידה אשר יאפשר לאנשי החינוך כלים לליווי אישי לילדים, הדרכת הורים וצוותי הוראה.

יתרון מקצועי לאנשי חינוך

תוכנית הכשרה המשלבת תכנים עיוניים ומעשיים – תוך התנסות מעשית וקבלת כלים פרקטיים יישומיים.

מתן כלים לפתרון בעיות

כאשר מתכננים את תהליך ההוראה, ניתן לעזור לתלמידים להצליח בכל בעיה שתתעורר. בכך, מאפשרים את ההזדמנות ללמוד, ולשפר את היכולות. לדוגמה, הכנה לשיעור מסוים יכולה לעזור לצוות החינוכי לחזות אתגרים שהתלמידים עלולים להיתקל בהם ולאחר מכן ניתן לסייע להם בפיתוח אסטרטגיות לפתרון בעיות.

שיתוף רעיונות בקהילת המורים

שיתוף הרעיונות והמשאבים עם עמיתים, על מנת לסייע לכם לענות על הצרכים המדויקים של התלמידים.

כאשר אנחנו מתכננים את מהלכי ההוראה שלנו ומארגנים את המשאבים והפעילויות, שאנו מיעדים לתלמידים שלנו. עלינו לחשוב היטב ולבחון את האופן והדרך שבה ננגיש את המיומנויות והידע. כמורים, כהורים, כאנשי חינוך, אנחנו מחויבים להעריך את דרכי ההוראה שלנו, את הפעילויות, שאנו מעבירים בקרב התלמידים ואת האתגרים, העומדים לפנינו בדרך על מנת להתאים את הפעילויות לצרכי הלומדים.

התקשרו 077-9031600 או כוכבית 3068, שלוחה 1

אודות היחידה ללימודי חוץ

היחידה ללימודי חוץ היא רשת המכללות להכשרות מקצועיות המובילה והגדולה בישראל. מובילה עשרות שיתופי פעולה עם הגופים הבכירים בארץ ובעולם במגוון רחב של מגמות ובתי ספר.

הכניסה לכיתה א' מלווה ברגשות ובהרבה שאלות בקרב הורים. ראשית בית הספר הינו שלב חשוב מאוד בחיי הילדים. במקרים מסוימים, השנים הראשונות של קריירת ההוראה שלך עשויה להיות מאתגרת ביותר. בקורס שלנו, תוכלו לפתח את כישוריכם וללמוד אסטרטגיות חדשות להוראה יעילה ולהקל על המעבר בין המסגרת הקדם יסודית לבין מסגרת בית הספר היסודי. תוכלו ללמוד, כיצד להכין ולקדם את יכולות ההוראה שלכם. ככל שתשפרו את הכישורים שלכם, כך תוכלו לסייע לילדים רבים לצלוח את השנה הראשונה בבית הספר.

מה אנחנו מציעים?

  • קורס מקיף אשר יעניק לכם ארגז כלים לבניית תוכנית הכנה לכיתה א'.
  • הקורס שלנו יאפשר לכם לפתוח קבוצות למידה והכנה לכיתה א'.
  • הקורס שלנו נותן מענה לשאלות רבות ומהווה תמיכה רגשית להורים ולתלמידים רבים.
  • הקורס יתמקד בנושאים יכולות: קוגניטיבית, מוטורית, רגשית וחברתית. 
  • נרכוש כלים וטכניקות תרגול במטרה להפוך את המעבר מגן הילדים לבית הספר היסודי לשלב מעצב ומעשיר, אשר יעניק לילד חוסן רגשי וידע רלוונטי להמשך דרכו במערכת החינוך.

הוראה יכולה להיות מקצוע מאתגר ומתגמל המאפשר לצוותי החינוך להדריך את התלמידים בצמתים החשובים בראשית דרכים בבית הספר היסודי. אם רוצים להפיק את המרב מההוראה ולעזור לתלמידים לפתח מיומנויות וכישורים, אשר יובילו אותם להצלחה, קורס הכנה לכיתה א' יכול להיות חלק חשוב במסע ההוראה של צוותי החינוך.  תכנון משאבי ההוראה הם כה חיוניים ויכולים לעזור לפתח את המיומנויות והאסטרטגיות של צוות החינוך. בקורס היחודי שפיתחנו, תוכלו ללמוד על כל היתרונות והדרכים שיעזרו לכם לחדד את שיטות הלימוד ויאפשרו לכם ללוות את הילדים הצעירים במעבר מהגן לכיתה א'.

לייעוץ ומידע נוסף ללא עלות

השאירו פרטים נוספים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

לחיצה על כפתור זה מהווה אישור לשליחת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

Call Now Button