הכשרת יועצים עסקיים

בשיתוף התאגדות העסקים

זה מה שבוגרי ההכשרה מספרים עלינו

"נרשמתי לקורס יועצים עסקיים אצלכם ולשמחתי גיליתי שהיחידה מאפשרת ללמוד בצורה פרקטית, מעמיקה וברמה גבוהה עם מרצים מעניינים, מקצועיים, סבלניים ואף עוזרים במהלך ואחרי הקורס בהכוונה וייעוץ, יחס אישי וסבלנות שאין מילים לתאר! הרגשה שליוותה אותי לכל אורך הדרך – שרוצים בהצלחתי! המרצים איכותיים, מגוונים ומהווים דוגמא ומופת אשר הכווינו והעשירו אותי בצורה הטובה ביותר! אין הנחות, רק אתגרים בכל שיעור על מנת שאקבל את הידע והכלים הטובים ביותר. ממליצה בחום לכל מי שרוצה להיות יועץ עסקי מקצוען שיום לאחר הקורס גם ידע לעבוד ולהתפרנס בכבוד."
אורטל קינן
מנכ"ל ובעלים של רשת הנדל"ן החברתית הראשונה בעולם OK leaders.
"עומר היקר, תודה רבה. היה לי העונג ללמוד קורס זה. אני מודה לך על התמיכה המקצועית שלך לאורך כל הדרך. מקווה להמשך שיתוף פעולה פורה."
צורי אור-זיו
יועץ עסקי, בוגר הכשרת יועצים עסקיים
"שנים אני חושבת איך לפתח את הידע שלי לקריירה בכירה כיועצת עסקית וכמרצה, רק הקורס הזה העניק לי את הבטחון, הכלים והתמיכה לפרוץ דרך ולפתח את עצמי כיועצת עסקית בכל המובנים. הקורס השלים לי תחומים שאני פחות חזקה בהם כמו החלקים הפיננסים ואפילו חידד לי בתחום המדיה, שזה התחום המרכזי שלי"
דפנה רייף
מנהלת מדיה "רדיו ללא הפסקה"
"קורס הכשרת יועצים העניק לי כלים שימושיים כיועץ עסקי המאפשרים לי לטפל בעסקים בצורה מקצועית וטובה ולהובילם להצלחות עסקיות רצויות. המרצים בקורס העבירו לי מנסיונם העשיר והפכו אותי ליועץ טוב יותר"
עופר שטרית
בוגר הכשרת יועצים ומנהל החטיבה בהווה
"כשנרשמתי לקורס, ועוד אני זה שלמד במחזור הראשון של הקורס, הייתי מאוד בספק אם דרך קורס כזה באמת אפשר להפוך את התחום למקצוע מרכזי בחיי, התחום רווי ומוצף. כיום, אני גאה לומר, אחרי 5 שנים מאז שעשיתי את הקורס – אני פועל אך ורק כיועץ עסקי כבר מעל 5 שנים. הקורס גרם לי להבין איך אני גם מפתח עסק יציב ולאורך זמן, דרך השת"פ עם התאגדות העסקים אושרתי כיועץ עסקי במספר רב של מכרזים ממשלתיים שמאפשרים לי יציבות תעסוקתית. ההתאגדות פתחה דלת ומשלבת אותי גם בערוצים בכירים מאוד כמו גם ברגלוציה, תהליכי חקיקה, כנסים, עשרות פרויקטים ועוד – אם רוצים ללמוד משהו שבאמת עוסקים בו – אך ורק ההכשרה הזו!"
עומר חרמוני
סמנכ"ל בכיר בתחום ההייטק
"ברצוני לשבח עד כה את הקורס יעוץ עיסקי. החלק הראשון עם יניב רונן היה מאוד מעניין וחשף אותנו לעולמות שלא הכרנו. למדתי מזה המון. וגם יצרתי דף פייסבוק ואתר. יניב בסובלנתו ובמקצועיותו העביר לנו את החומר בצורה אפקטיבית ומעניינת . תודה רבה על כך"
חן אהרוני
מחזור 34, קורס הכשרת יועצים
"בתהליך של 10 דקות, יניב רונן הצליח לחסוך לי 50 אלף שקלים על מיתוג ובידול. כל הקורס היה שווה את הרגע הזה."
ראובן סלומון
בוגר קורס הכשרת יועצים עסקיים

לייעוץ ראשוני והרשמה, מלאו את הפרטים:

Call Now Button