תכני הלימוד
מודול 1 | עולם העיצוב הגרפי
מודול 2 | תוכנות ADOBE לעיצוב, ריטוש ועימוד
מודול 3 | קורס הכשרת מנהלי מדיה חברתית
מודול 4 | השתלבות בעבודה בתחום ניהול מדיה ומיתוג
מודול 1 | עולם העיצוב הגרפי
- הכרת עולם העיצוב , מה השוק דורש, מה זה עיצוב.
- היכרות עם התקשורת החזותית העדכנית. מה הם אמצעי הפרסום הכי עדכניים בשוק והתאמת אמצעים אלה לשפה חזותית אחת אחידה.
- טכניקות שונות של עיצוב.
- תורת הצבע – כבסיס לעיצוב רישום, קומפוזיציה, טיפוגרפיה, צבע, צילום ככלי להבעה, טכניקות ידניות וממוחשבות, זרמים וסגנונות בתולדות העיצוב
- פיתוח קונספט וחשיבה קריאטיבית.- לימוד טכניקות שונות ויישומן בשטח
- תכנון ועיצוב – חשיבות הלוגו . מה הוא לוגו? עיצוב ותכנון בייצור והבנת לוגו התאמתו לכל סוגי ניירת משרדית
- פיתוח חשיבה אינטראקטיבית ועיצוב יישומים לסביבת מסך, עיצוב מיני-סייט ובסיס לאתר שלם, הבנת סלולאר והטמעת המיתוג לכל אחד מהערוצים הנבחרים
- הבנת המדיה החברתית כערוץ למיתוג. הבנת העולם הווירטואלי( עיצוב עמודי פייסבוק ובלוגים.
- פיתוח שפה שיווקית נכונה ואחידה בין כל ערוצי המדיה השונים
מודול 2 | תוכנות ADOBE לעיצוב, ריטוש ועימוד
- Illustrator היכרות עם התוכנה המשמשת בעיקר לעיצובי לוגו, אילוסטרציות ולעיצוב מודעות, פלאיירים וניירת משרדית
- תוכנת PhotoShop עיבוד תמונה ויצירה של ויז'ואלים מורכבים
- . Indesignתוכנת עימוד והתאמת קטלוגים, מגזינים
- בניית אתרים בפלטפורמה חינמית (wix)
מודול 3 | קורס הכשרת מנהלי מדיה חברתית
מבוא לשיווק דיגיטלי ותרבות דיגיטלית
- סקירת רוחב של הזירות החברתיות הפעילות כיום + אפיון הצרכן הדיגיטלי.
- תפקידיו של מנהל מדיה חברתית.
- הכרת אופייו של הצרכן הדיגיטלי והתמודדות עם השינויים שחלו בהרגלי הצריכה שלו.
- איתור קהל היעד.
- בניית אסטרטגיה דיגיטלית באמצעות מודל ה- SWOT (חוזקות, חולשות, הזדמנויות והאיומים על המותג).
תוכן במרחב הדיגיטלי
- יסודות הכתיבה השיווקית.
- יצירת תוכן, ניסוח המסר, בחירת ויז'ואל ויצירת קומפוזיציית תוכן.
- הבחנה בין סוגי תוכן שונים והתאמתם לזירות השונות.
- מדדים למדידת תוכן-היקף השיח וסוגי תגובות סביב העמוד העסקי.
- עבודה עם תוכנות עיצוב חינמיות.
- כלים משלימים למדיה חברתית
- הכרות עם הפלטפורמות השונות של השיח והתוכן ברשת( פייסבוק , יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם בלוגים, אתרי תוכן וחדשות, אפליקציות)
- הקמת דף נחיתה וניהול לידים באמצעות דפי נחיתה
- אימייל מרקטינג – בניית ניוזלטר שיווקי
כלים משלימים במדיה וניהול נוכחות- בניית אתרים מתקדמים
- הכרת הפלטפורמות השונות לבניית אתר בדגש על וורדפרס
- בניית אתר רספונסיבי המתאים לכל המכשירים
- בניית דפי נחיתה
- שימוש בכלים מתקדמים באתר
- כלים לניתוח תנועה ופעילות המשתמש באתר
יוטיוב
- שיווק וקידום סרטונים ביוטיוב.
- הקמת ערוצי וידיאו.
- הנעת הצופה מעבר למסך
אינסטגרם
- ניהול פעילות אורגנית באינסטגרם ובניית תוכנית פעולה
- דגשים לשילוב בין תמונה לטקסט והנעה לפעולה באמצעות תמריצים
- מיתוג ופירסום
- יצירת קמפיינים באינסטגרם
לינקדאין – רשת חברתית עסקית
- הקמת פרופיל אישי ודף עסקי
- מיתוג אישי ומקסום היכולות והכישורים שלכם בלינקדאין.
- נטוורקינג חברתי
- גיוס עובדים וחיפוש עבודה בלינקדאין
מודול 4 | השתלבות בעבודה בתחום ניהול מדיה ומיתוג
- אופן תמחור עבודה
- הגשת הצעות מחיר
- בידול, מיתוג
- עבודה מול לקוחות