עקבו אחרינו:

הפכו את האהבה לבעלי חיים למקצוע – הכשרה מקיפה לאחים ואחיות וטרינריים

מלגות ייחודיות בשיתוף "יוזמה לקידום תעסוקת צעירים" לבני 18-35 מהפריפריה ובני 20-44 מהעדה האתיופית, והזדמנות להתנסות מעשית בחוות החופש - צעדו לקריירה משמעותית בעולם הווטרינריה

אם אהבת בעלי חיים היא חלק בלתי נפרד מחייכם ואתם שואפים להפוך את האהבה למקצוע, הגיע הזמן להכיר את ההכשרה המקיפה לאחים ואחיות וטרינריים של היחידה ללימודי חוץ. זו ההזדמנות שלכם לרכוש ידע וכלים מעשיים ולהצטרף לתחום מבוקש ומתפתח.

עם העלייה בביקוש לשירותים וטרינריים איכותיים בישראל, הן עבור חיות מחמד והן עבור משק החי, גובר הצורך באנשי מקצוע מיומנים שיכולים לסייע לווטרינרים ולהבטיח את רווחתם של בעלי החיים. אחי וטרינרים ממלאים תפקידים קריטיים ומצילי חיים בצוותים הרפואיים ותורמים משמעותית לאבחון, טיפול וליווי בעלי החיים במגוון מסגרות: החל מקליניקות פרטיות ובתי חולים, דרך חוות גידול ורפתות, ועוד.

היחידה ללימודי חוץ בשיתוף חוות החופש ויוזמה לקידום תעסוקת צעירים (סינרגיה) מזמינות אתכם להצטרף למסלול הכשרה ייחודי, המשלב לימודים תיאורטיים לצד התנסות מעשית מרתקת ומרגשת, תוך טיפול בבעלי חיים. התכנית כוללת מודולים מקיפים בנושאים כמו אנטומיה ופיזיולוגיה, תזונת בעלי חיים, פרמקולוגיה, שיטות אבחון וטיפול, עזרה ראשונה וטרינרית, ניהול מרפאה ועוד. בנוסף, תזכו להתנסות מעשית משמעותית כבר מתחילת הלימודים, באמצעות סטאז' בבתי חולים וטרינריים, מרפאות פרטיות וחוות החופש, המאפשרת לכם ליישם את הידע הנרכש תוך כדי עבודה צמודה עם וטרינרים מנוסים.

רוצה להיות אח/ות וטרינר/ית? השאיר/י פרטים כאן:

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

ההכשרה פותחת צוהר לשלל אפשרויות תעסוקה מאתגרות ומגוונות. יתרה מכך, הודות לשיתוף הפעולה עם "יוזמה לקידום תעסוקת צעירים", צעירים בגילאי 18-35 בפריפריה החברתית-גיאוגרפית, וצעירים בני 20-44 מהעדה האתיופית, יכולים לקבל מלגות ייעודיות שיקלו על מימון שכר הלימוד. ישנן מגוון מלגות לימוד נוספות לכל קצוות האוכלוסיה. יועצי הלימודים של היחידה ללימודי חוץ ישוחחו איתכם ויתאימו לכם את תוכנית המלגות המתאימה עבורכם.

ככה לדוגמה – בוגרי ההכשרה שיעמדו בתנאים ויסיימו בהצלחה את הסטאז' בחוות החופש יזכו במלגה! זוהי עדות נוספת למחויבות שלנו לתמוך בכם לכל אורך הדרך עד להשתלבות מלאה במקצוע.

אז אל תחכו יותר – זה הזמן להגשים את החלום ולהפוך את אהבת בעלי החיים למקצוע. צרו קשר עם נציגי היחידה ללימודי חוץ לקבלת פרטים נוספים והירשמו עוד היום. בואו לרכוש מקצוע מעשיר ותורם לצד עתיד תעסוקתי מבטיח. אנחנו כאן ללוות אתכם בכל צעד ולעזור לכם להצליח. יחד, נוכל לשפר את איכות הטיפול הווטרינרי בישראל ולהעניק לבעלי החיים את הרווחה לה הם ראויים.

רוצה להיות אח/ות וטרינר/ית? השאיר/י פרטים כאן:

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

מאמרים נוספים:

Call Now Button