עקבו אחרינו:

להיות חלק אינטגרלי ומבוקש בהייטק: הכירו את הקורס שיכשיר אתכם לאחד מהמקצועות החמים ביותר בתעשיה

כל כך הרבה אנשים רוצים לעבוד בהייטק, אבל כשמגיעים לשלב בחירת המקצוע - קל מאוד ללכת לאיבוד. לצד תפקידים מוכרים כמו מפתח ומהנדס תוכנה, נוצר טייטל שניתן למצוא כמעט בכל מיזם וארגון, מפני שהוא אחראי על תחומים ותהליכים חשובים שיכולים להשפיע על עתיד והצלחת החברה. מהו מקצוע ה-DevOps, האם הוא מתאים לכם ואיפה הכי כדאי ללמוד אותו? התשובה לפניכם

אם אי פעם התעניינתם לרכוש מקצוע בעולם ההייטק, בטח שמעתם על כמה וכמה מושגים. אחד מהם הוא כנראה מונח ייחודי בשם DevOps, שזוכה לאזכורים גוברים בשנים האחרונות. 

בהתחשב בנסיבות הללו, ניתן לשער שתי מסקנות מעודדות:

  1. מדובר בתפקיד חשוב 
  2. הביקוש לתפקיד זה גובר 

אם זהו המצב בפועל, שווה לצלול פנימה בכדי להבין מה בעצם עומד מאחורי המילה הזו, ומה מייחד אותה.

אנשים מקצועיים עם אחריות גדולה - משכורות הנעות בין 12,000 ש"ח ועוברות גם את ה 30,000 ש"ח

בעולם המודרני, כל חברה שמה דגש משמעותי על מספר פרמטרים חשובים, כגון: זמינות, מהירות, אוטומציה, הטמעה של טכנולוגיות ומתודולוגיות חדשות ועוד. 

מכיוון שמדובר בסקטורים שכל אחד מהם מורכב בפני עצמו, עלה צורך בתפקיד שיוכל לפקח על המערכת מלמעלה, ולשמש בתור הגורם המקשר בין כל המחלקות הקשורות להליכי פיתוח תוכנה, החל משלב התכנון ועד לסיום האופרציה.

במהלך העשור האחרון, אותו תפקיד הוגדר תחת השם DevOps (קיצור של הביטוי Development & Operations), הגדרות התפקיד מבהירות עד כמה הוא משמש כגורם חשוב במערכת הארגוניות – לפי מחקרים, גודל שוק ה-DevOps העולמי עמד על סכום של כ-3.6 מיליארד דולר, והוא צפוי לגדול ב-יותר מ-500% עד שנת 2026, בנוסף לתחזית גידול שנתית של יותר מ-20% במהלך העשור הקרוב. 

אם תרצו נתונים שיותר קשורים להתנהלות היומיומית, תתעניינו לדעת על משכורות התחלתיות של 12,000 ש"ח צפונה, המגיעות גם ל-35,000 ש"ח לפחות עבור וותיקים בתחום.

הסכומים האלו גבוהים מלכתחילה ולא בכדי מפני שהתפקיד מכנס בתוכו מגוון רחב של תחומי אחריות שוטפים, כגון: ניהול והקמה של שרתי החברה, יצירת תשתיות ארגוניות, פיתוח אוטומציות, איסוף ואבטחת מידע והקמת סביבות עבודה לצוותים השונים

לייעוץ על קריירה ב- DevOps השאירו פרטים מטה

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

נשמע טוב, אבל למי?

כמו מקצועות מבוקשים רבים, גם כאן עולה שאלה – עבור מי הם מיועדים?

בניגוד לתפקידים מוכרים בהייטק כגון מהנדס תוכנה ומפתח אשר דורשים לימודים של שנים והמלצה לניסיון קודם וראש אנליטי, עולם ה-DevOps יכול להתאים גם לאנשים ללא ניסיון וידע קודם – בין אם אתם לא יודעים דבר על התחום או עושים הסבה מקצועית או שאתם כבר עובדים בחלק מהדברים יש הכשרה שתתאים לכם.

במידה ואתם מחפשים הזדמנות לפתח את הקריירה שלכם, לעסוק באתגרים חדשים ומרתקים ולהגדיל את פוטנציאל השכר שלכם, אין ספק שכדאי לכם לחקור לעומק על תחום ה-DevOps ולראות האם גם אתם תוכלו להוביל חברות וארגונים להצלחות.

מאיפה מתחילים? תוך 3 דקות תהיה לכם תשובה

האתגר הבא בדרך שלכם לביסוס החיים המקצועיים שלכם לרוב תהיה היכן ללמוד. לכן, אנו שמחים לבשר על מסלול ההכשרה המקצועי של היחידה ללימודי חוץ גוף ההכשרה הרשמי של ה-EC-Council, שנבחר ע"י הפנטגון ומשרד ההגנה האמריקאיים לארגון האמריקאי המוביל בעולם בתחום הכשרת הסייבר. בשיתוף פעולה ייחודי עם אחת מהחטיבות המוכרות בתעשייה האווירית (אלתא מערכות בע"מ).

מסלול זה כולל בתוכו הכשרה בכל הנושאים הנדרשים על ידי המגייסים בתחום, ויעניק לכם שפע של כלים לשימוש כבר מהיום הראשון בתפקיד החדש שלכם. בנוסף, שיתוף הפעולה הייחודי עם מפעל הסייבר של אלתא מערכות נותן לסטודנטים כלים בלעדיים כגון מאמן הסייבר TAME Range מבית אלתא מערכות – המאמן צבאות וארגוני סייבר בכל העולם, אשר יקנה לכם יכולות הגנת סייבר הנחשבות גם הן כיוקרתיות וחשובות במיוחד בכלל העולמות הטכנולוגיים. 

גם אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי הכיוון המדויק בעתיד שלכם, תשמחו לדעת כי ההכשרות בחטיבה הטכנולוגית של היחידה ללימודי חוץ תוכל להכין אתכם ליותר מ-20 תפקידים פופולאריים בהייטק, החל מרמת ידע וניסיון של ג'וניור ועד להכשרה לרמת Senior המתבטאת בהפרש של עשרות אלפי שקלים במשכורת הממוצעת – בין היתר בזכות האישור המיוחד של היחידה ללימודי חוץ להגיש סטודנטים לבחינת ההסמכה הבינלאומיות.

כל היתרונות הללו יועברו לכם באמצעות סגל מרצים מיומן ומודול בלעדי של אבטחת מידע ונכסים דיגיטליים בשילוב מאמן הסייבר של התעשייה האווירית שילוו אתכם בתקופת ההכשרה שנחשבת לאחת מהיעילות במשק, בסיומן תקבלו תעודת הסמכה כ-DevOps מאחד מהמוסדות המובילים בישראל, מה שיקפיץ משמעותית את הסיכוי שלכם להתקבל לארגונים של השחקנים הגדולים בארץ ובעולם.

אם אתם רוצים לדעת איך תוכלו להשתלב כבר במחזור הבא – לחצו כאן ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם לשיחת ייעוץ חינמית.

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

מאמרים נוספים:

Call Now Button