עקבו אחרינו:

להיות יועץ עסקי במציאות העסקית המורכבת של ימינו? ככה תעשה זאת

במציאות העסקית המורכבת של השנים האחרונות, ובנוסף, משבר הקורונה אשר הוביל למצבי קיצון עבור מרבית העסקים הקטנים – נותר ביקוש משמעותי לאנשי מקצוע מומחים בתחום הליווי העסקי, ביקוש אשר ילך ויגבר בשנים הקרובות.

בימינו, בעל עסק לא יכול רק "לנהל את העסק" – הוא צריך להיות איש שיווק, איש דיגיטל, איש כספים, איש פיננסי, איש מו"מ ועוד. בעלי עסקים רבים יעדיפו, ובצדק, לשכור את שירותיו של יועץ עסקי המומחה במגוון תחומים, לליווי וייעוץ של העסק שלו.

במקרים מסוימים היועץ העסקי יועסק על מנת למנף את המצב הקיים, כאשר העסק הגיע למיצוי ויש צורך במיקור חוץ כדי להבין איפה עוד אפשר לגדול. במקרים אחרים, היועץ העסקי נכנס "מאוחר מידי" – וצריך לדעת מה הפעולות המיידיות והדחופות שיש לבצע בעסק על מנת להציל אותו.

על כן היועץ העסקי צריך להיות בעל מקצוע עם ניסיון רב בעולם העסקי.

עולם המולטי קריירה

תקופת הקורונה גרמה להאצה של תהליכים רבים בכל התחומים, בין היתר בעולם התעסוקה של הבכירים. ההיצע הנמוך לבכירים במשק בשילוב עם כמות מחפשי העבודה יצרו קושי אמיתי במציאת עבודה לבכירים בתחום הפיננסים, המשפט, השיווק ותחומים נוספים.

כמו בכל דבר, משבר יכול להפוך להזדמנות פז למי שמבין ומזהה אותה בזמן. מי שחכם, ימשיך לחפש ולשכלל יכולות וקורות חיים. המבריקים באמת – יבינו שבתקופה הזו, אין יותר מקום לעסוק רק במקצוע אחד וידעו לחבר בין הקושי שיש הים במגזר העסקי לבין הניסיון והרקע שצברו לאורך השנים – ויפנו אותו למקום בו הניסיון הוא יתרון ענק – ליווי יזמים ובעלי עסקים.

מי מאיתנו שלא יבין את השינוי ויתפתח אליו יישאר רחוק מאחור; רואי חשבון, סמנכ"לי כספים, מנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, מנהלי מכירות, מנהלי בתחום המזון והמסעדנות ועוד ועוד…

היחידה ללימודי חוץ – בשיתוף התאגדות העסקים הקטנים

כמו בכל הסבה מקצועית שמטרתה השמה, מאוד חשוב לבחור מוסד מכשיר אשר מבצע חניכה ארוכה ככל האפשר עד הטמעה מלאה של המקצוע החדש, חשוב יהיה לבחון את אפשרויות התעסוקה בסיום ההכשרה ותמיד עדיף לרכוש מקצוע במקום אשר קולט את המצטיינים שלו ולוקח עליהם אחריות מלאה, מקום כזה גם ידאג לבצע מיונים לפני ההכשרה ולא רק יעסוק בלמלא כיתות לימוד.

לסיכום, בדור שבו רק החזק שורד בעסקים, במקום שבו לרקע ולניסיון יש יתרון משמעותי -זה המקום לחבר בין הקצוות ולהיכנס במהירות לצמצום הפער בין הביקוש להיצע.

לפרטים נוספים והרשמה להכשרה הקרובה של יועצים עסקיים, השאירו פרטים כאן >>

מאמרים נוספים:

Call Now Button