לקויות למידה הם תחום שהמודעות אליו כמו גם שיטות הטיפול בו הולכות ומתפתחות. ילדי המאה ה-21 יכולים להודות לעובדה שהמודעות לעניין לקויות הלמידה הולכת וגוברת, וכי לא רק שהם לרוב מאובחנים בזמן אלא שגם ניתן לטפל בהם בהתאם.

בניגוד לדורות הקודמים, בהם ילדים לא אובחנו בזמן, אם בכלל, שלא לדבר על הסטיגמה השלילית שהוצמדה ללוקים בלקויות למידה- חוויות רגשיות קשות אלה נחסכים מילדי העידן המודרני. מאמני לקויות למידה מסייעים ומלווים את הילדים בתוך מסגרות הלימוד הקונבנציונאליות. תכנית אימון אישית מותאמת לכל ילד בהתאם לגילו, ללקות הלמידה שלו ולחומרתה.

קורס מאמני לקויות למידה מאפשר לילדים הללו להישאר במסגרות קונבנציונאליות, לסגל הרגלי למידה העוקפים את לקות הלמידה או ממזערים אותה, לשגשג בלימודים ולמצות את הפוטנציאל הגלום בהם. זה המקום לציין ולהדגיש כי על אף שבעבר ילדים בעלי לקויות למידה נחשבו ל"טיפשים" או "עצלים", כיום מחקרים מראים כי ההפך הגמור הוא הנכון. דווקא ילדים בעלי לקויות למידה ניחנו במנת משכל גבוהה מהממוצע וביכולות אינטלקטואליות רבות.

קורס מאמני לקויות למידה מאפשר ליכולות ולחוזקות אלה לקבל ביטוי, והרווח האישי והרגשי הוא כמובן של הילד. תכנית הלימודים בקורס עוסקת בכל הנושאים הרלוונטיים לטיפול בלקויות למידה: קריאה, כתיבה, הבנת הנקרא והבנת הנשמע. בוגרי הקורס מצוידים בכלים מקצועיים להתאמת שיטת הטיפול ואופן העבודה עם כל ילד בהתאם לצרכיו ולקשיים בהם הוא נתקל.

קורס מאמני לקויות למידה – אם אתם אוהבים לעבוד עם ילדים, אם אתם מחפשים עבודה עם משמעות- הקריירה הבאה שלכם היא מאמני לקויות למידה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button