מעכשיו גם אתם יכולים: ללמוד מהטובים בעולם

קורס עיצוב גרפי

לימודים בישראל, עם תעודה מטעם אוניברסיטת קליפורניה CalArts

זה הזמן לשדרג את עצמך
לרכוש מקצוע חדש, או להעמיק את תחומי הידע שלך ולקבל הסמכות מובילות

קבלו תעודה יוקרתית מאוניברסיטה מובילה

צרו בולטות בקורות החיים שלכם

מערך למידה בפריסה ארצית

למדו מיומנויות נדרשות בשוק העבודה

מעל 80% הצלחה לבוגרים!
שיטת למידה ייחודית שתאפשר לכם לקבל את הכלים החדשניים ביותר בתחומי התמחות מגוונים, לקבל תעודה יוקרתית ולהשתלב בתחום.
שאלות נפוצות
  • מובילה מזה שלוש שנים את חממת התעסוקה של שירות התעסוקה – מעל 80% השמה.
  • מובילה את כל מערך הקורסים וההכשרות של משרד האוצר, מינהל הדיור והרכש' החשב הכללי ועוד
  • ייסדה כמחצית ממערכי יחידות לימודי החוץ של המכללות האקדמיות בישראל
  • מעל 1000 סטודנטים ממדינות שונות בעולם בפרויקט מוביל של משרד החוץ.
  • מובילה את בית הספר הגדול בישראל לחדשנות בקריירה ועסקים.
  • פריסה ארצית: אילת, באר שבע, אשקלון, נתיבות, רחובות, רמת גן, הוד השרון, חיפה, כפר מרר ועוד.

עם מעל 20,000 בוגרים ומעל עשר שנות ניסיון – היחידה ללימודי חוץ כיום הנה רשת המכללות וניהול הפרויקטים בתחום ההשכלה הגבוהה, הגדולה בישראל.

עיצוב גרפי נמצא סביבנו! מילים ותמונות – אבני הבניין של העיצוב הגרפי – הם האלמנטים הנושאים את רוב התוכן גם בעולם הדיגיטלי וגם בעולם המודפס. ככל שעיצוב גרפי הופך ליותר גלוי ושכיח בחיינו, כך הוא הופך להיות חשוב יותר בתרבות שלנו.

באמצעות דוגמאות ויזואליות, קורס זה ילמד אותך את העקרונות הבסיסיים של עיצוב גרפי: הדמיה, טיפוגרפיה, קומפוזיציה, עבודה עם צבע וצורה … מיומנויות יסוד הנפוצות בכל עיסוק אפשרי בתחום. אם אתה רוצה להיות מעצב אתה צריך להיות יצרן ומתקשר, קורס זה יעניק לך מיומניות מתאימות לשוק העבודה.

בסוף קורס עיצוב גרפי נלמד כיצד לחקור וליצור ייצוג חזותי באמצעות מגוון טכניקות של יצירת תמונות; להבין עקרונות בסיסיים של עבודה עם צורה, צבע ודפוס; נחשף לשפה וכישוריה של טיפוגרפיה; להבין ולהחיל את עקרונות הקומפוזיציה והניגודיות הוויזואלית. בהשלמת הקורס, יחד עם תקציריו האופציונליים (אך המומלצים ביותר), יהיו לכם מערך ליבה של כישורי עיצוב גרפי שתוכלו ליישם על פרויקטים משלכם, או לחקור לעומק התחום.

קורס עיצוב גרפי יכול להתאים לכל מי שמעונין להשתלב בענף העיצוב והתוכנות כמו כן השפה במיוחד תתאים למעצבים המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם. לרוב על מנת להתקבל לקורס אין צורך בידע מוקדם בתכנות יחד עם זאת יש דרישה להכרה בסיסית של מחשב והשפה האנגלית.

משך ההכשרה 6 חודשים שבמהלכם יש להשלים חמישה קורסים שונים :

1. מושגי יסוד ויסודות העיצוב הגרפי
2. מבוא לטיפוגרפיה
3. מבוא ליצירת מיתוג
4. היסטורית ההתפתחות של העיצוב הגרפי
5. מיתוג מחדש

 קורס זה מעביר את כל תהליך העיצוב, מהרעיון ליצירה ועד להצגה. באמצעות המדריך תוכלו ליצור ולתת זהות חזותית לחברת סטארט-אפ דמיונית, ולהחיל זהות חזותית זו על מספר צורות. תוכלו גם לפתח לוגו ולוח גרפי נלווה לייצוג חזותי של החברה שלכם, וכן ליישם עיצוב זה למספר יישומים שונים כדי לראות אותו בעבודה. הערה: רק לומדים שזכו בתעודה בארבעת הקורסים הקודמים בהתמחות זכאים לקחת את הקפסטון.


כדי להצליח בקורס זה תזדקק לגישה למחשב. גישה וידע ברמת מתחילים בתוכניות Adobe Creative Suite, כגון Illustrator, Photoshop ו- InDesign, יעזרו לכם, במיוחד אם ברצונכם להשלים את התקצירים האופציונליים.

למדו באחת מהאוניברסיטאות המובילות בעולם​
California Institute of the Arts זכתה למוניטין בינלאומי כמכללה המובילה לאמנויות חזותיות בארה"ב. הצעת תוכניות תואר ראשון וקפדניות לתואר שני דרך שישה בתי ספר - אמנות, לימודי ביקורת, מחול, קולנוע / וידאו, מוזיקה ותיאטרון - CalArts חרטה על דגלה מצוינות יצירתית, ביקורתיות ופיתוח צורות וביטויים חדשים.
Call Now Button