תחום הפקת האירועים הוא תחום זוהר ומושך וכחלק מכך, רבים מוצאים את עצמם מתעניינים בו. התחום מתאים לאנשים יצירתיים, אנרגטיים ומאורגנים אשר נמשכים לתחום הזה ומעוניינים להשתלב בו.
עבודתו של מפיק אירועים כוללת תחומי אחריות רבים, – הוא זה שיהיה אחראי לכל האלמנטים אשר מהווים חלק מהאירוע – התפאורה, הקונספט, האוכל, סידור השולחנות והאטרקציות.
מפיק מנוסה, מוכשר ויצירתי יכול להפוך כל חתונה או בר מצווה לאירוע בלתי נשכח הן עבור בעלי השמחה והן עבור האורחים.
כמובן, שבכדי להפיק אירועים מוצלחים ומושקעים על המפיק לאחוז בידע והבנה בתחומים שונים ומגוונים אשר קשורים לתכנון אירועים מכל סוג ולהיות בעל ארגז כלים אשר יאפשר לו לספק מענה על כל דרישות המזמינים ולהתאים להם באופן פרטני את האירוע.
כחלק מכך, הצעד הראשון להפוך למפיק אירועים הוא באמצעות קורס הפקת אירועים.

התכנים הנלמדים בקורס

קורס הפקת אירועים נלמד במספר מוסדות לימוד שונים ברחבי הארץ – הקורס מועבר במסגרת של לימודי תעודה והוא אורך לרוב מספר חודשים – בחלק מהמקרים, הוא גם יכול להימשך כשנה.
התכנים הנלמדים בקורס הם רבים ומגוונים, כאשר חלקם עיוניים וחלקם כרוך בהתנסויות מעשיות.
בין היתר: קורסים בעיצוב: עיצוב חופה, עיצוב תאורה, עיצוב שולחנות ועוד.. קורסים בתחום הניהול, השיווק והפרסום, קריאטיב וקונספט, הנהלת חשבון ניהול תקציב וקורסים במגוון רחב נוסף של נושאים.
מכיוון שמדובר בתחום רחב, בכל מסגרת תכני הלימוד יהיו מעט שונים, לכן חשוב לוודא שאותה מסגרת היא אכן המתאימה ביותר לתלמיד כמו גם עונה על כל דרישותיו וציפיותיו בנושא.
מטרת קורס הפקת אירועים היא להכשיר את התלמידים להפיק אירועים מכל הסוגים והסגנונות – החל מחתונות או מסיבות בר מצווה, דרך אירועים עסקיים וכלה באירועים ציבוריים.

למי הקורס מיועד?

הקורס מתאים כעיקרון לכל מי שמעוניין להשתלב בעבודה כמפיק אירועים, אבל לא רק – הקורס מיועד גם עבור בעלי תפקידים ניהוליים בארגונים ובחברות שונות, אשר מעוניינים לקבל כלים אשר יוכלו לסייע להם לבצע את תפקידיהם בצורה טובה יותר – ברוב מוסדות הלימוד המציעות קורס מפיק אירועים אין תנאי קבלה מורכבים מדי – בדרך כלל על המועמד יהיה לעבור רק ראיון קבלה אשר יבדוק את מידת התאמתו לקורס.
חשוב לשים לב, כי במקרים רבים אותה מסגרת של קורס הפקת אירועים כוללת תנאים לצורך סיום הקורס ובין היתר: נוכחות מעל שמונים אחוז מהמפגשים, הגשת פרויקט גמר ועוד..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button