הכשרה פרקטית באחד הענפים המבוקשים ביותר בישראל!

קורס ייעוץ משכנתאות

הצטרפו גם אתם לייעוץ וליווי בענף הדיור הנדרש!

הכשרה מתקדמת המותאמת לענף הנדלן בישראל 2022

לא נדרש ידע קודם- נלווה אתכם מהרגע הראשון בתחום

מתאים גם לאנשים פרטיים המעוניינים לקחת משכנתא עצמית

לימוד משולב בתוכנת Smart NPV לניהול תיקי משכנתא

פרקטיקה מעשית וליווי באמצעות חממת קריירה ייחודית

מה זה בעצם ייעוץ משכנתאות?

במפת השווקים הנדלניים בשנים האחרונות במדינת ישראל, אנו עדים לביקושים גבוהים מחד ועליית מחירים משמעותית מאידך. מציאות זו יוצרת מצב בו נדרשים פתרונות יצירתיים מאנשי מקצוע, יועצי משכנתא מוכשרים, מקצועיים ויצירתיים, על מנת לסייע ללקוחות למקסם את היכולות שלהם מול הבנקים בעת לקיחת המשכנתא.

בשנים האחרונות, עם התמורות ועליית המחירים בענף הדיור, רוכשים מבינים יותר ויותר כי נכון לקחת ולהתייעץ עם יועץ משכנתא, אשר מלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו ומעניק ייעוץ וליווי איכותיים, מקצועיים ואובייקטיבים- תוך שמירה על אינטרס הלקוח מול הבנקים והרשויות. עקב כך הולך וגדל הביקוש לייעוץ משכנתא פרטי, אשר הפך כיום לאחד המקצועות הנדרשים והמבוקשים בעולם הנדל”ן.

הכשרה זו תעניק ללומדים את מירב הידע הנדרש על מנת לעסוק בתחום, או לנהל לקיחת משכנתא פרטית. בקורס יילמדו העקרונות והשיטות הפרקטיות ביותר בעולם המשכנתאות, על מנת לנהל תיקי לקוחות מול בנקים, רשויות, גופי אשראי ומייצגים לבחירה נכונה של מסלולים ותמהילי משכנתא אידיאלים ללקוח. כל זאת תוך השגת המטרות הכלכליות, ניהול מעקב ובקרה ואיתור פתרונות יצירתיים.

10 מפגשים אשר יעניקו לכם ידע נרחב, התנסות מעשית וסל כלים מקצועיים להשתלבות בתחום- גם ללא ידע קודם!

כלים מתקדמים במדיה חברתית לעסקים

התמחות מקצועית בניהול רשתות חברתיות, בניית אתרים, טכניקות כתיבה, כלים משלימים ומתקדמים בתחום, קידום אתרים בגוגל, ניהול מוניטין ברשתות ועוד. כל הידע הנדרש להתמקצעות בתחום המדיה! 

קורס יזמות עסקית

קורס יזמות עסקית משלב שימוש בדוחות בקרה ותוכנות בלעדיות שפותחו עבור עבודת היועץ העסקי. הדוחות כוללים ניתוחים פיננסיים ושיווקיים מובנים לצורך ניתוח מקיף ויסודי ופלט מסקנות לביצוע.

מפגשי העשרה באיגוד

צפו במפגשי העשרה וידע הנערכים אחת לשבוע במסגרת איגוד היועצים. ההרצאות והסדנאות מועברות על ידי בכירים במשק; נשיא להב, נשיא לשכת יועצי המס, יו"ר התאגדות העסקים הקטנים, ועוד! בנוסף במסגרת המפגשים מתקיימים סשנים של שיתופי פעולה עסקיים, נטוורקטינג ודיונים בנושאים של דילמות עסקיות, עבודה היועץ ועוד.

הצטרפו אוטומטית לחממת הסטודנטים שלנו

הסטודנטים בהכשרה מוזמנים להשתתף בסדנאות ומפגשים עם המרצים הבכירים בישראל, לקבל ייעוץ פרטני בנושא קריירה ויזמות, להצטרף למפגשי נטוורקינג עם בכירים במשק ולהתפנק בעמדות העבודה המתקדמות במתחם שלנו.

תכני הלימוד

לשיחה עם נציג וייעוץ אקדמי ללא עלות, מלאו את הטופס:
לייעוץ ללא עלות מלאו פרטים מטה
Call Now Button