חולמים על להיות אנשי סייבר? הכירו את הקורס שהופך חלומות לכוכבים עולים בתחום אבטחת המידע

חולמים על להיות אנשי סייבר? הכירו את הקורס שהופך חלומות לכוכבים עולים בתחום אבטחת המידע

אין לנו מה להרחיב על סייבר יותר מדי, אבל כן יש לנו המון לספר בכל מה שנוגע ללימודי סייבר איכותיים, שתלמידיהם יעניינו גם את החברות הגדולות והמנוסות ביותר. איפה, מתי ובמה זה כרוך? התשובה מחכה לכם ממש כאן 

בעידן שבו איומי הסייבר הופכים למתוחכמים יותר מיום ליום (ולמעשה, הפכו לזירת מלחמה פעילה נוספת), הצורך באנשי מקצוע מיומנים בתחום הסייבר ואבטחת המידע גדל באופן משמעותי. כעת, ICCP, שם קוד לשיתוף פעולה ייחודי בין היחידה ללימודי חוץ, ואלתא מערכות מבית התעשייה האווירית, מציע פתרון חדשני להכשרת הדור הבא של מומחי הסייבר. 

ספוילר: הם לא בוחלים בכל האמצעים כדי להכשיר את אותם כשרונות עתידיים, לרבות סימולציה מקיפה שתהפוך כל תאוריה לפרקטיקה ברמה בה ניתן יהיה להשתלב בתעשייה באחוזי הצלחה גבוהים בהשוואה לתוכניות אחרות.

הכירו את TAME RANGE: המציאות המדומה של עולם הסייבר

סימולטור ה-TAME RANGE הוא הרבה יותר מסתם כלי לימודי. זוהי פלטפורמה מתקדמת המדמה סביבת סייבר אמיתית על כל מה שכרוך בכך. הסימולטור מאפשר לסטודנטים להתמודד עם תרחישי אמת, כולל התקפות סייבר המתבססות על אירועים עולמיים אמיתיים – והוא כבר משמש גופי ביטחון וממשל ברחבי העולם, כולל בארצות הברית, מדינות הבלקן, דרום אמריקה, אירופה ואסיה. אם אתם רוצים להתנסות בגדול ובאופן שוטף – הטכנולוגיה הזו זמינה גם לסטודנטים במסגרת קורס ההכשרה של ICCP.

באמצעות ה-TAME RANGE, כל אחד מהסטודנטים בקורס יחווה:

תרחישים היפר-ריאליסטיים: הסימולטור מדמה מערכות מידע ורשתות אמיתיות, כולל כאלו המשמשות בארגונים גדולים וגופי ממשל.

התקפות בזמן אמת: הסטודנטים מתמודדים עם איומי סייבר עדכניים, כולל כאלה שמתרחשים ממש באותו רגע בעולם האמיתי.

תגובה לאירועים: המשתתפים לומדים כיצד לזהות, לנתח ולהגיב לאירועי סייבר בזמן אמת.

עבודת צוות: הסימולטור מאפשר תרגול של תרחישים מורכבים הדורשים שיתוף פעולה בין מספר אנשי צוות. כל אחד מהתרחישים מתבסס על אירועים אמיתיים.

מעבר לסימולציה: תכנית הכשרה מקיפה

בעוד שה-TAME RANGE הוא ללא ספק מוצר הכותרת בהכשרת הסייבר המתקדמת – אך יש עוד המון יתרונות בלעדיים שהופכים את התהליך לעוצמתי יותר מאי פעם.

שיתוף פעולה יחיד מסוגו עם edX: גישה בלעדית לתכנים אקדמיים ברמה עולמית, בזכות השותפות עם הפלטפורמה הבינלאומית שנוסדה על ידי הרווארד ו-MIT ותאפשר לכם ללמוד ולתרגל בקלות, בכל מקום ובכל זמן

למידה תיאורטית מקיפה: חומר לימודי מלא שינחה אתכם מיסודות הרשתות ומערכות ההפעלה, ועד לנושאים מתקדמים בסייבר.

התאמה אישית: כל סטודנט מתקדם בקצב שלו, עם תכנית לימודים המותאמת לחוזקות ולאתגרים האישיים אותם הוא חווה.

הכוונה תעסוקתית: סיוע במציאת עבודה בתעשייה עם סיום הקורס, באמצעות מומחי השמה מקצועיים.

מלא באקשן – אבל גם בכלים חשובים להמשך החיים

אין ספק שאם הגעתם עד לפה, הלהבנו אתכם לא מעט – אבל גם חשוב לנו להזכיר לכם שמטרת הפלטפורמה והכלים הייחודיים שתקבלו היא לא רק בשביל הריגוש, אלא כדרך עולם. הקורס פותח בפניכם דלת לעולם של הזדמנויות מקצועיות. בעידן שבו כל עסק, מהסטארט-אפ הקטן ועד לתאגיד הענק, זקוק להגנת סייבר, הביקוש למומחים בתחום רק הולך וגדל. 

עם ההכשרה הזו, אתם לא רק רוכשים מקצוע – אתם מצטרפים לקהילה עולמית של לוחמי סייבר, המגנים על העולם הדיגיטלי מפני איומים מתפתחים.

אז אם אתם מחפשים לא רק קריירה, אלא הרפתקה אינטלקטואלית מאתגרת, אם אתם רוצים להיות חלק ממשהו גדול יותר, ואם אתם מוכנים לקחת את הצעד הראשון לעבר עתיד מרתק בעולם הסייבר – הקורס הזה הוא בשבילכם. אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי. העולם הדיגיטלי זקוק להגנה, והוא זקוק לה עכשיו. האם אתם מוכנים לקבל את האתגר?

שתף

עוד בעולם הדיגיטל

שנות ניסיון
0
סטודונטים
0
קורסים
0
מרצים
0

לשיחת ייעוץ

יכול לעניין אותך עוד

Call Now Button