תכני הלימוד
מטרת הקורס
יתרונות מרכזיים בקורס
היקף הקורס
שיטת לימוד
פרויקט גמר
תעודה
מטרת הקורס
מטרות
- שיפור ביצועי מערך המכירות ברמת ניהול ותמריץ אנשי המכירות בעסק
- תכנון מערך המכירות – יעדים ותכנית, עבודה במכירות
- רכישת מיומנויות לניהול תהליך המכירה
- תכני הקורס נוגעים בסוגיות מרכזיות בחיי עסקים וארגונים הפועלים בשוק תחרותי
יתרונות מרכזיים בקורס
יתרונות מרכזיים בקורס:
קורס מקיף בתחומו
התנסות חוויתית, תיאורה וכלים מתקדמים בנושא
סגל הוראה איכותי
היקף הקורס
היקף הקורס
60 שעות אקדמיות.
חובות הקורס
נוכחות מעל 80%.
שיטת לימוד
הלמידה בקורס מתבססת על למידה התנסותית – חווייתית המשלבת לימוד תיאורטי ונשענת על מגוון שיטות לימוד: דיונים קבוצתיים, סימולציות, תרגילים, ניתוח אירועים, לימוד עצמי, והרצאות
פרויקט גמר
פרק מרכזי בקורס יתבסס על בניית והצגת פרויקט מסכם של משתתפי הקורס זאת במטרה ל"צאת לפעולה" מהקורס לשטח עם תכנית יישומית, לחזק את למידת העמיתים בין משתתפי הקורס, תוך קבלת משוב מהקבוצה. מנחי הקורס יעמדו לרשותם של המשתתפים ויסייעו בעת הצורך.תוכן לשונית
תעודה
תעודת סיום של היחידה ללימודי חוץ ות.נ פתרונות פיתוח ארגוני והדרכה.