קורס עתודה ניהולית – תודעת שירות וקידום מכירות

קורס זה יעניק למשתתפים מיומנויות בניהול תהליך המכירה והשירות, וכלים לשיפור ביצועי מערך המכירות לטובת חיבור לנושא, אמונה בהצלחה ויצירת מוטיבציה בהתאם.

למה ללמוד דווקא אצלנו?

אחד ממוקדי הכוח המשמעותיים של כל חברה הוא מערך השירות והמכירות שלה. חברות מתחרות בשוק יכולות להציע ללקוחותיהן שירותים ומוצרים דומים, אך השירות הטוב, היעיל והמתקדם של כל חברה, ומקצוענותה בניהול אנשים ומכירת המוצר/ השירות, הוא זה שיבדל אותה ויעניק לה יתרון משמעותי והכרחי בקרב הלקוחות.

הקמת מערך שירות ומכירות בימינו הוא תהליך מורכב, הדרש ידע מקצועי, תכנון יעיל ויישום מוצלח. בסביבה תחרותית גדלה ההבנה כי תפיסת השירות ושימור הלקוחות הינם קריטיים להשגת תוצאות עסקיות טובות לארגונים וחברות. בסביבה תחרותית גדלה ההבנה, כי מערך המכירות בארגון הינו קריטי להשגת תוצאות עסקיות.

תכני הלימוד

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס

Call Now Button