אנשי מקצוע מיומנים בשיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית הם מצרך מאד מבוקש בימים אלה! חברות קטנות וגדולות מחפשים אנשי ניו מדיה עם מומחיות בקידום אתרים SEO בתוצאות החיפוש של גוגל. במציאות כיום, SEO הפך ליכולת בסיסית שחייבת להיות מוטמעת ופעילה בכל ארגון המשווק את עצמו ברשת ומעוניין ליהנות מתנועת גולשים שמגיעה מחיפוש אחריו בגוגל.
קורס קידום אתרים של היחידה ללימודי חוץ והמכללה לניו מדיה, הינו מסלול הכשרה ייעודי המתמקד בהכשרת הבוגרים לקידום אתרי אינטרנט בגוגל – אם כשכירים ואם כעצמאיים. הקורס קידום אתרים משלב שיעורים תיאורטיים, ניתוח מקרי בוחן והתנסות מעשית ממשית בכיתת מחשבים, תוך הקניית כלים טכניים ושיווקיים למעוניינים לקדם את האתר שלהם בגוגל – בין אם על ידי ניהול ספקים בתחומים אלו ובין אם ניהול התחום באופן ישיר בארגון או עבור ארגון.
לוקחים אתכם שלב אחר שלב בבניית נוכחות הדיגיטלית וקידום האתר בגוגל
הקורס קידום אתרים לוקח את הבוגרים בו שלב אחר שלב מהקמת נוכחות דיגיטלית מבוססת אתר וורדפרס, יצירת תכנים לאתר ובניית תכנית עבודה לקידום האתר בגוגל.
הקורס יעניק לבוגריו הכשרה טכנית מקיפה בביצוע עבודת אופטימיזציה לאתר שלהם, יצירת תכנים מכירתיים וביצוע שיתופי פעולה לקבלת קישורים והצבעות אמון מאתרים שונים ברשת.
כמו כן יקבלו הבוגרים הכשרה בניתוח ומדידת הגולשים והפעולות השונות המבוצעות באתר.
בסיום הקורס יהיו לך הידע והכלים להשתלב בשוק העבודה בתפקיד SEO.
למי מיועד הקורס קידום אתרים ?
- לאנשי שיווק, תקשורת שיווקית, פרסום, יחסי ציבור, דוברות, עיתונאים.
- לאנשים המעוניינים ברכישת מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי.
- לבעלי עסקים המעוניינים בהזנקת וקידום העסק באופן אורגני בגוגל.
דרישות קבלה
- בעלי אוריינטציה למחשבים ואינטרנט
- אנגלית ברמה טובה (בעיקר קריאה וכתיבה)
- בחינת התאמה או ראיון אישי
הסמכה של המכללה לניו-מדיה
הקורס קידום אתרים כולל מבחן הסמכה של היחידה ללימודי חוץ והמכללה לניו-מדיה, המוכרת ומוערכת היטב בתעשייה המקומית, בחברות האונליין וסוכנויות הדיגיטל המובילות.
משך ומועדי הקורס
120 שעות לימוד אקדמאיות
כ 7 חודשי לימודים, פעם בשבוע אחה"צ.
בסיום הקורס קידום אתרים יהיו לך את הידע והכלים לבצע:
- אסטרטגיה שיווקית והצבת יעדים – בניית תוכנית אסטרטגית לקידום אתר בגוגל.
- כתיבה שיווקית דיגיטלית – עיצוב מסרים דיגיטליים ותוכן מניע לפעולה. כתיבת תכנים לקידום האתר בגוגל וניהול עבודה מול ספקי תוכן.
- להקים ולנהל אתר מבוסס וורדפרס – היכרות עם תהליכי הקמת אתר החל משלב רכישת דומיין, עבודה מול שרתי אחסון ובניית אתר על בסיס תבנית וורדפרס.
- SEO קידום אתרים – לימוד מקיף של הפרמטרים והאלגוריתמים שמשפיעים על קידום בגוגל.
- מחקרים מילים ומתחרים – ביצוע מחקר למציאת הביטויים האטרקטיביים ביותר לקידום בגוגל. ניתוח מתחרים אונליין לבדיקת כדאיות לקידום הביטויים הנבחרים.
- עונשים של גוגל – לימוד כיצד מזהים ונמנעים מענישה של גוגל, כיצד מטפלים באתר שנענש.
- קידום תמונות בגוגל – קידום תמונות בתוצאות החיפוש של גוגל ושימוש ברשת שיתוף התמונות פינטרסט להגדלת חשיפה.
- פייסבוק – קידום תנועה אורגנית מפייסבוק לאתר.
- גוגל פלוס – שימוש בגוגל פלוס כחלק מאסטרטגיית ה- SEO של האתר שלכם.
- מדדים ומדידה – נכיר ונעבוד עם מודלים שונים למדידת ביצועי הגולשים באתר – גוגל אנליטיקס, הגדרת יעדים ומשפכים.