קורס ניהול שירות לקוחות וחווית לקוח

הקניית בסיס תיאורטי חיוני להבנת תפיסת שירות בעידן תחרותי הקנייה וחיזוק של מיומנויות שירות מעשיות הנדרשות במתן שירות ללקוח. בניית תכניות פעולה פרקטיות לניהול השירות בעסק. התנסות בתכנון ויישום תכנית עבודה לשירות בעסק.

למה ללמוד דווקא אצלנו?

אחד ממוקדי הכוח המשמעותיים של כל חברה הוא מערך השירות שלה. חברות מתחרות בשוק יכולות להציע ללקוחותיהן שירותים ומוצרים דומים, אך השירות הטוב, היעיל והמתקדם של כל חברה, הוא זה שיבדל אותה ויעניק לה יתרון משמעותי והכרחי בקרב הלקוחות.

הקמת מערך שירות בימינו הוא תהליך מורכב, הדרש ידע מקצועי, תכנון יעיל ויישום מוצלח. בסביבה תחרותית גדלה ההבנה כי תפיסת השירות ושימור הלקוחות הינם קריטיים להשגת תוצאות עסקיות טובות לארגונים וחברות.

תכני הלימוד

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס

טופס בקשה להתאמות נגישות אישיות

פרטי רכזת הנגישות במשרדנו:
שם: טוויל שחף
טלפון: 050-4448391
דוא”ל: contact@limudey-hutz.co.il
בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00

Call Now Button