עקבו אחרינו:

איך תתכוננו לסכנות בעולם הדיגיטלי והאמיתי? הכירו את מאמן הסייבר המתקדם בעולם

איך-תתכוננו-לסכנות-בעולם-הדיגיטלי-והאמיתי-הכירו-את-מאמן-הסייבר

מה לא נאמר על תחום הסייבר?

בשנים האחרונות, התחום שתמיד עורר בנו עניין ואף הפך לשם דבר בהוליווד עם מגוון סדרות וסרטים המציגות מומחים עם כוונות יותר ופחות, כבר יצא מגבולות הנישה והבידור, והפך למציאות אמיתית: אנו נחשפים לכותרות רבות המתארות קרבות בין צבאות אשר מתרחשים במרחק של מאות קילומטרים בין שני הצדדים, מסיבה פשוטה – הזירה כיום היא אינטרנטית, ולמרות שאין נגיעה פיזית ברוב הפעמים, פוטנציאל הנזק גדול מנשוא, ועלול להוביל לפגיעות בתשתיות, רכוש ואף בנפש חלילה.

גם העולם העסקי נחשף בשנים האחרונות לקריטיות של אבטחת מידע, וקיימים גורמים רבים אשר מעוניינים לקחת מידע רגיש (שכולל בלא מעט פעמים מידע של הלקוחות עצמם – ויתכן שאתם חלק מהם). המידע הנ"ל נמכר במקרה הטוב, או מנוצל לרעה במקרה הבעייתי. בקיצור – ישנו פוטנציאל עצום שגם מי שעוד לא בקיא בטכנולוגיה מתחיל לעכל, והביקוש עולה בהתאם ברמה בה ניתן למצוא משרות עם משכורות ותנאים גבוהים גם בהשוואה לעולם ההייטק היוקרתי. כעת, נותרה רק שאלה אחת – איפה כדאי לבצע את ההכשרה?

קשה באימונים – קל בסייבר

אחד הדברים הקריטיים ביותר בהצלחה של איש סייבר אמיתי הוא היכולת בשטח. גם מי שלמד רבות על הנושא, לא יכול להשפיע אם אין לו את הניסיון בפועל, ולכן ידע תאורטי הוא סקיל חשוב לכל איש סייבר, אך יחד עם זאת, בזמן אמת נדרש ניסיון כדי להתמודד עם האתגרים בהצלחה. לכן, החשיבות להכשרה מבוססת ניסיון הגנתי אמיתי מפני התקפות סייבר כבר בשלב הלימודים הינה סטנדרט שחברות רבות שמות כתנאי כניסה לתפקידי הסייבר השונים – וניתן למצוא בוגרים רבים שלא מצליחים להשתלב, ולעתים אף מאבדים את העשתונות כאשר
הם נתקלים בתקיפה אמיתית.

 

עקב הבנה זו, נוצר ושודרג מאמן הסייבר של חברת אלתא – מפעל הסייבר של התעשייה האווירית (הידוע בשם TAME™ Range) אשר מייצר תרחישים שונים המתבססים על מקרים אמיתיים ועדכניים בעולם (וכמו שידוע לכל – בעולם זה, גם מקרים שקרו בשנה האחרונה הופכים במהירות ללא רלוונטיים עקב קצב חילוף הידע והטכנולוגיות), בנוסף, המערכת מדמה בהצלחה גם את ההתנהלות האמיתית של תוקפי הסייבר השונים
(לדוגמא, מתקפות חוזרות המנצלות פרצות שטרם נתגלו או תוקנו), ואחד מהיתרונות החשובים של המאמן הוא היכולת לדמות את סביבת העבודה של הארגון ברמת כמות המחשבים, כמות תחנות העבודה, פלטפורמות, מנגנוני הגנה ועוד, וכך גם ניתן להתאמן לתפקיד ספציפי וגם לאפשר לחברות שונות לתרגל מקרי סייבר בקלות וביעילות, באמצעות גישה למידע מהיר וזמין שיחזק את יכולת ההתגוננות בחברה.

הסימולציה של המאמן לא נגמרת רק במקרה התקיפה עצמו – ה-TAME™ Range מעודד חשיבה בה בוחנים כיצד תוכלו לשפר ולייעל את תהליכי העבודה, למזער את הנזקים ולהשתקם בצורה חכמה, תוך מניעה של מקרים עתידיים והכנה לתקשור עם הדרך הבכיר בנוגע להצגת המקרה, מסקנות, תובנות ועוד – ולאחר מכן אף נותן ציון מיידי אשר מצביע על החולשות והחוזקות ועוזר להשתפר מהרצה להרצה.

היכולות של אותו מאמן הינן יכולות ורסטיליות ומאפשרות לכל תלמיד ולקוח להתאמן על מגוון מצבים, בין אם מדובר בקנה מידה מקומי, עסקי או אפילו מדיני – ולראייה, TAME™ Range נמצא בשימוש בקרב 2,000 שוטרים יפניים המשתמשים ביכולות המתקדמות כדי להתכונן לאולימפיאדת טוקיו, זאת בזכות היכולת של המערכת לפתח תרחישים שונים וליצור תוכנית הכנה מקיפה – והכל במאמן אחד ובמסלול הכשרה בלעדי על ידי אחת מהחברות
המובילות בתחומה.

הגיע הזמן לשדרג את הקריירה שלכם עם סייבר – ולקבל יותר

אם תמיד חלמתם לעבוד בפסגת הטכנולוגיה הישראלית ואף העולמית, כעת יש לכם הזדמנות לקבל הכשרה ברמה אחרת לחלוטין ממה שנתקלתם בה עד היום, ולקבל יתרון מקדים על פני מועמדים אחרים. זה לא הכל – אלו אשר יירשמו כעת לתוכנית האימונים ייהנו מגישה חופשית ל-Work Place – כולל הרצאות וסדנאות של מנטורים מובילים כמו אלון גל ורחי וורטהיימר, ליווי של יועצי קריירה מומחים מרגע ההרשמה לקורס ואף במשך מספר חודשים לאחריו – למקסימום הנאה ולמידה!

כל היכולות הנ"ל מתאפשרות בזכות המרכז ללימודי חוץ, אשר הצליח להנגיש את יכולות ה-TAME™ Range גם לסטודנטים פרטיים, פריבילגיה שהייתה זמינה רק לחברות ענק, צבאות וגופים ציבוריים ופרלמנטריים, כחלק מהחזון אותו היא מממשת בפריסה ארצית אשר מסייעת ליותר מ-7,000 סטודנטים לזכות להכשרה מקצועית איכותית מדי שנה.

רוצים להתחיל? השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם עם כל המידע.

מאמרים נוספים:

Call Now Button