עקבו אחרינו:

ליהנות מכל הטוב של העולמות הטכנולוגיים – איך תוכלו להפוך למפתחי Full Stack המתמחים בהגנת סייבר, גם מבלי שיהיה לכם ניסיון קודם?

זהו לא סוד שתפקיד המפתח (Developer) הוא אחד הטייטלים המבוקשים ביותר בעולם ההייטק. יחד עם זאת, מי שיצליח להכיר את הנדבכים וההבדלים השונים בין סוגי המפתחים, יוכל למצוא טייטל שמגיע עם יותר אחריות - והתגמול בהתאם. מהו מפתח ה-Full Stack, מהם היתרונות שלו בעולמות ההייטק, ואיך תגיעו למשרה זו ללא ניסיון קודם? כל התשובות ממתינות לכם כאן

אם חשבתם לפחות פעם אחת על השתלבות בעולם ההייטק, אין ספק שניצבתם מול לא מעט שאלות. 

למזלכם, ישנו הבדל מהותי מאוד בין חלוצי ההייטק לתעשייה המודרנית: כמעט כל אחד יכול למצוא את עצמו כיום בחברות טכנולוגיות מובילות, וליהנות ממגוון רחב של תפקידים בהם הוא יוכל למצות את מלוא הפוטנציאל שלו, בין היתר בזכות תוכניות הכשרה ותפיסה ארגונית אשר מתעדפת את הידע הפרקטי על פני הידע התאורטי.

התחום בו הכל בולט יותר - הכירו את ה-Full Stack Developer

הטייטל של מפתח מתייחס לאלו אשר מפתחים פתרונות טכנולוגיים שונים, והם מהווים חלק חשוב מאין כמותו בכל מיזם וארגון המתבססים על מוצר או שירות טכנולוגי כלשהו. בתוך עולם זה, יש חלוקה פשוטה אך חשובה בין תחום הפעילות של כל תפקיד:

Frontend – מפתח זה מתעסק בצד הלקוח (Client), המתבטא בעיקר במה שהצרכנים והלקוחות יראו ויחוו בעת השימוש בתוכנה.

Backend – מפתח מהסוג הנ”ל יתמקד יותר בצד של “מאחורי הקלעים” (Server) כמו למשל אבטחת התוכנה, יצירת מסדי הנתונים וכו'.

FullStack – מפתח זה מתרכז בשני העולמות, והוא מסוגל לפתח מוצר או שירות טכנולוגיים מא' עד ת', תוך נגיעה וניהול של כל אחד מהנושאים שצויינו לעיל.

בהתחשב באותן נסיבות, ניתן להבין בקלות איזה סוג מפתח נחשב לפופולארי ביותר – מפתח Fullstack מחזיק ב"שפה משותפת" גם עם צד הלקוח וגם עם צד השרת, ובכך הוא מסוגל לפעול תחת מספר כובעים וללוות כל פרויקט משלב התכנון ועד להשקת המוצר הסופי. 

למעשה, כל חברה המחפשת מפתחים כנראה תעדיף אותו על פני אלו המתמחים רק בסקטור אחד, ויכולת הגמישות שלו נחשבת לחשובה במיוחד, בעיקר כי ארגונים רבים מאמצים לאחרונה מתודות פיתוח אגיליות – ולפי השכר הממוצע בתחום זה (שלעיתים מגיע לסכומים גבוהים פי 2 ואף 3 בהשוואה למפתחים "ממוקדים"), נראה שכלל תעשיית ההייטק מבינה את חשיבות ורמת הביקוש של מפתחים מסוג זה.

לייעוץ על קריירה ב- Full Stack השאירו פרטים מטה ​

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

האם כל אחד יכול להפוך למפתח Fullstack?

בניגוד לתפיסה הרווחת, אישים רבים שאינם מחזיקים בידע וניסיון קודמים יכולים להפוך גם הם למפתחים. התמורות הטכנולוגיות והביקוש הגובר גרמו ללא מעט בכירים בהייטק להבין שבסופו של יום, הידע הפרקטי הוא הפרמטר עליו צריך לשים דגש, ולכן, ניתן למצוא לא מעט מפתחים שהחלו את דרכם בקורסים להסמכה מהירה המתמקדים בחומר המעשי, מה שמקצר משמעותית את זמן הלימוד מבלי לפגוע באיכות ההון האנושי.

 

בין אם רק השתחררתם מצה"ל או אם אתם מעוניינים לעבור הסבה מקצועית או השתלמות מתפקידים קודמים בעולם ההייטק, תוכלו גם אתם לעבור את ההסמכה ולשדרג את הקריירה שלכם משמעותית – כל מה שצריך כדי להתחיל זה 12 שנות לימוד, הבנה בסיסית ביישומי מחשב, אנגלית ברמה טובה, כולל הצלחה בראיון אישי לבחינת הרצינות והפוטנציאל.

אם הולכים על הטוב ביותר - אז רק עם הטובים ביותר

אם אתם מרגישים שמסלול ה-Fullstack יכול להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם, יש לנו חדשות מצוינות – מפני שאתם עומדים להיחשף למסלול המוביל בישראל להכשרה בתחום: מסלול ההכשרה המקצועי של היחידה ללימודי חוץ, אשר נבנה בשיתוף אלתא מערכות בע"מ (מבית התעשייה האווירית) וכן בזכות ההסמכה הרשמית של היחידה על ידי EC-COUNCIL, ארגון אמריקאי מוביל בתחומו עבור כלל ההכשרות בעולמות הסייבר ואבטחת המידע, אשר מציע את שירותיו גם לפנטגון ולמשרד הביטחון האמריקאי.

תשתית ידע זו מכילה גם את מיטב המרצים שילמדו אתכם אך ורק את הידע שאתם חייבים בכדי להצליח, והיא כוללת גם גישה אקסקלוסיבית ל-TAME Range, סימולטור האבטחה המתקדם של אלתא מערכות שיעניק לכם ניסיון ממשי בהגנת סייבר, אשר יגרום לכם לבלוט בפני המגייסים בחברות השונות ואף יכול לשפר משמעותית את התנאים ההתחלתיים שלכם. 

תוכנית ההכשרה כוללת את כל מה שמפתח Fullstack צריך לדעת (פיתוח באמצעות Javascript, GIT, React, Node.js, HTML, CSS, SQL, MongoDB, אלגוריתמיקה, מבני נתונים ואבטחת מידע) – והתעודה המתקבלת בתום ההכשרה נחשבת כאיכותית במיוחד בקרב ארגונים טכנולוגיים רבים בארץ ובעולם. בנוסף לכך, גם לאחר תום ההסמכה תיהנו מחברות ללא עלות בחממת פיתוח הקריירה עם המנטורים של היחידה ותקבלו את כל מה שצריך בכדי להתחיל את הצעדים הראשונים שלכם בדרך להצלחה האישית שלכם.

אם אתם רוצים ליהנות מכל הטוב שיש ליחידה ללימודי חוץ להציע, השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם לשיחת ייעוץ חינמית.

לייעוץ על קריירה ב- Full Stack השאירו פרטים מטה

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

מאמרים נוספים:

Call Now Button