אימון עסקי הוא טכניקת עבודה פרודוקטיבית ויעילה הממקדת את בעלי העסקים הקטנים – בינוניים ומציידת אותם בכלים פרקטיים ויישומיים לעבודה השוטפת ביום-יום.

הירשמו עכשיו – קורס ייעוץ עסקי ביחידה ללימודי חוץ

מה הסוד?

הסוג הוא לדעת למפות נכון את העסק שלכם. הסוד הוא לדעת לבדל את העסק הספציפי שלכם מיתר העסקים המציעים מוצר או שירות דומה לשלכם. הסוד הוא לדעת ללמוד את העסק, את כוחות השוק הפועלים עליו, את חוקי המשחק הרלוונטיים עבורו, אתכם כבעלי העסק על חוזקותיכם ועל חולשותיכם, ומכל המידע הזה לבנות עבורכם תכנית אימון אישי המתאימה לכם ככפפה ליד.

כך למשל, אם אתם בעסקי הגרפיקה – אימון אישי מקצועי הוא כזה המבדל אתכם מיתר הגרפיקאים למרות שכולכם עוסקים באותו התחום ופונים לאותו קהל היעד. במלים אחרות, לא מדובר ב"תרופת קסם" וגם לא בפורמט שרירותי שמתאים לכולם.

בניית תכנית האימון בהתאמה אישית לוקחת בחשבון פרמטרים רבים, עליהם נמנים המוצר או השירות שאתם נותנים (במקרה של גרפיקאים: מה מבדל אתכם מיתר הגרפיקאים? מה מייחד אתכם מהקולגות שלכם?), המאפיינים האישיותיים הייחודים לכם – איפה אתם חזקים? איפה אתם "שוחים כמו דג"?, איפה אתם מתקשים?

היכן אתם זקוקים למישהו שישפוך אור על הקשיים ויעניק לכם ייעוץ עסקי מקצועי? איפה ניתן להיעזר בכוחות שלכם לצורך חיפוי או פיצוי על הצדדים בהם אתם מתקשים? מי קהל היעד שלכם? איך ניתן להגיע בדרך פרודוקטיבית לכל פלחי השוק אליהם אתם רוצים להגיע? אולי יש פלחי שוק שלא חשבתם עליהם בכלל? אולי יש דרכי שיווק ועשייה שאינכם מודעים לכם כלל וכלל?

אימון אישי מאגרף אתכם וממקד אתכם להיות יעילים ולהשיג תוצאות בשטח. ייעוץ עסקי מאתר את הנקודות הדרושות התייחסות יתרה ומחזק את אלו שמשיגים לכם את התוצאות הרצויות. היתרון של אימון אישי הוא שלרוב מדובר בסדרת פגישות ולא בתהליך שאין לו סוף. כמו כן, הוא מחייב אתכם לעשות עבודה, או מה שנקרא "שיעורי בית" ולא מאפשר לכם "לחמם כסא"- מה שקורה לא פעם בתהליכים ארוכי טווח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button