הכשרת מאמנים בכירים

קורס ייחודי הכולל כלים להבנה הוליסטית מעמיקה וגישות טיפול חדשניות במודולים המרכזיים בתחום האימון והטיפול

המודולים המתקדמים בתחום האימון והטיפול

קורס מאמנים אישיים – ההכשרה המקיפה בישראל, אשר תאפשר לבוגריה לצמוח בכל מעגלי החיים שלהם אישיים, מקצועיים וארגוניים. התכנית מיועדת להכשיר את המשתתפים להיות מאמנים אישיים ועסקיים במגוון תחומים ובייחוד באימון זוגי, אימון מערכות יחסים פנים וחוץ ארגוניות, אימון קריירה, ליווי לעסקים קטנים, כלים ב- CBT ועוד.

הכשרה ייחודית בפיקוח איגוד היועצים בהתאגדות העסקים. עולם הטיפול מחולק מזה דורות לנישות מרכזיות – ליווי למגזר העסקי, ליווי למשפחות, טיפול בבני נוער, טיפול בלקויות למידה, טיפול בגיל הרך, טיפול זוגי, טיפול בטראומה, טיפול והכוון כלכלי, טיפול משפחתי ועוד.

כל נישה מכילה עשרות שונות של תאוריות וגישות טיפול – אך נדירים המטפלים שמצליחים לשלב הבנה מעמיקה בכל צורך הקיים בתא משפחתי מלא. לשם כך נבנתה הכשרה זו, הכוללת הבנה הוליסטית מעמיקה וגישות טיפול חדשניות.

תכני ההכשרה בתוכנית הייחודית

CBT

כלים מעשיים והתערבויות ממוקדות שמטרתן לסייע לאנשים להחזיר שליטה על החיים תוך שינוי דפוסי חשיבה לא אדפטיביים ורכישת הרגלים התנהגותיים יעלים יותר.

אימון מערכות יחסים

קיום תהליך זוגי במרחב המסך, ויסות ריגשי של כ"א מבני הזוג, להזמין את "הפחד" של כל אחד מבני הזוג לכוס קפה, אינטימיות ובדידות, איך מתנהלים ב"זמן חדש"? ועוד.

הצלחה עסקית

לנצח את המשבר – עסקים רבים מינפו את המשבר להצלחה מסחררת – מה הכללים בהם השתמשו? מה ההרגלים האישיותיים שמנהלים בעלי עסקים אשר מצליחים לשרוד סיטואציות קיצון?

ליווי תעסוקתי

הכוונה בימים של משבר ואי וודאות מתמשכת, פרנסה/קריירה/ייעוד בימי קורונה – האם "המטבעות הקובעים" משתנים? אמונות מגבילות "שעשו" relocation לימי קורונה.

יעוץ להתנהלות וליווי של הגיל הרך

פרשנות הורה לעומת פרשנות ילד, צרכים רגשיים של ילדים בזמן משבר – חששות, פחד, תחושת פגיעות, חוסר ביטחון ודאגה מפני הבאות.

קורס מאמנים אישיים - הבוגרים מספרים:

הכשרת מאמנים הובילה אותי לעיסוק של חיי! מעבר להכשרה שאיפשרה לי מקצוע מדהים, הקורס עזר לי לבנות את הבטחון העצמי שלי, להבין את החוזקות ואת הייעוד שלי.
אתי טובול, בוגרת קורס אימון אישי
אתי טובול
מנחת סדנאות בכירה
ממליצה בחום רב על המרצה והמנחה המדימה ענבל אבוטבול. קיבלתי כלים מצויינים והמידע הועבר בצורה מעניינת ויצירתית. היום אני עובדת כמאמנת ילדים, נערות ונשים.
אלינה מנציקובסקי, בוגרת הקורס
אלינה מנצ'יקובסקי
מאמנת בכירה
ההכשרה נתנה לי את ארגז הכלים הכי משמעותי לחיים. תמדי רציתי ולא ממש העזתי - לעשות, ולהיות משמעותית. ליצור שינוי שיגרום לפריצת דרך מחשבתית.
אבלין אסור
אבלין אסור
יועצת קריירה בכירה, מובילת חממת הליווי - שירות התעסוקה בישראל
ההכשרה נתנה לי איזון לחיים. היא מיקדה אותי ובנתה לי תוכנית הצלחה לחיים האישים והמקצועיים שלי. בזכותה, אני נמצאת איפה שאני היום.
עדי דהן
עדי דהן
יועצת קריירה ולימודים
Call Now Button