היחידה ללימודי חוץ מובילה עשרות קורסים ייחודיים והכשרות מקצועיות. היחידה שמה דגש על הקניית יתרון יחסי ואמתי ללומדים והתאמה לצרכיו ומטרותיו של הארגון, העסק או החברה.


ביחידה מגוון הכשרות והשתלמויות אשר משלבות לימודים עיוניים לצד כלים פרקטיים המותאמים לסביבות עבודה שונות, החל מכלים לפיתוח מנהלים וכלה בהכשרות טכניות ממוקדות. המרצים ביחידה הינם ברמה אקדמית ומקצועית גבוהה ובעלי ניסיון רב במתן הרצאות ותכנים המשלבים חומרים עיוניים לצד ניסיון מעשי רב מהשטח.

אנו מציעים הכשרות, קורסים והשתלמויות לארגונים וחברות במגוון נושאים ותחומי ידע, הן בקורסים והכשרות שמתבצעות ביחידה ללימודי חוץ, והן בהתאמת הכשרה או סדנה בהתאם לצרכי הארגון ודרישותיו.


על מנת להתאים את ההכשרה, ההשתלמות או הסדנה הרלוונטיים ביותר למאפייני הארגון או העובדים, הנכם מוזמנים לעיין בתכנית הקורסים ללקוחות עסקיים. לאחר מכן, נפגש עמכם על מנת להבין את התרבות הארגונית, מטרות ההכשרה וקהל היעד ולהתאים עבורכם את ההכשרה באופן המיטבי.


בסיום ההכשרה לעומדים בדרישות הקורס, יוענקו תעודות גמר.

היחידה ללימודי חוץ שמה לה למטרה לאפשר למגוון רחב של אוכלוסיות ליהנות מהטבות והנחות ברישום להכשרותיה ובאמתחתנו מגוון אפשרויות לסיוע במימון ובסבסוד הכשרות וסדנאות לקהלי יעד אשר עומדים בדרישות הסף.


נשמח לתאם אתכם פגישה אישית לייעוץ והתאמה של הכשרה במיוחד לצרכיכם.
אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס המצורף.


פיתוח מיומנויות ניהול


שיווק, תקשורת ויחסי ציבור


הכשרות נדל"ן


פרויקטים, סחר, לוגיסטיקה ורכש


אימון, ייעוץ והנחייה

כלים מתקדמים לתהליכים אישיים וקבוצתיים:


פיננסים


טכנולוגיה ופיתוח


כנסים, סדנאות והשתלמויות

סדנאות חד- יומיות:

Call Now Button