הילדים שלנו הם העתיד, וככאלה הם ראויים למטפלים ולמחנכים מובילים בתחום. אנשי מקצוע איכותיים, בעלי סבלנות ויכולת להכיל את עולמם של זאטוטים אלה ולהקנות להם את הכלים אשר יאפשרו להם להתפתח נכון מבחינה רגשית ופיזית. תפקידן של מטפלות הוא בין השאר לקחת חלק פעיל ואקטיבי בהקראת סיפורים, חשיפה למידע, חשיפה לגירויים שמעוררים את הדמיון ואת החשיבה, שילוב של תנועה, מלאכת יד, פעילות מוטורית (מוטוריקה גסה ומוטוריקה עדינה), מוסיקה וכדומה. חשוב לא פחות הוא לדעת לשמור על כללי תזונה וכללי היגיינה תקינים. לא עניין של מה בכך כאשר מדובר במעון או בגן ילדים שוקק חיים. מה שנראה לנו, המבוגרים, כמובן מאליו אינו מובן מאליו כלל וכלל לגיל הרך, שטרם רחש מיומנות בסיסיות וטרם הפנים דפוסי התנהגות.

למי מיועד קורס מטפלות סוג 2?

הקורס מיועד לבוגרות קורס מטפלות סוג 1 ולבעלות וותק של לפחות שנה במקצוע (לאחר קבלת תעודת הסכמת מטפלת סוג 1). ענף החינוך מתפתח ומעלה את רף הסטנדרטים שלו, בשאיפה להעסיק אך ורק אנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים. אם בעבר "כל אחת יכלה להיות מטפלת", הרי שכיום לא כל אחת יכולה להיות מטפלת, קל וחומר המטפלת הראויה לילד שלכם!

מה לומדים בקורס?

קורס מטפלות סוג 2 חולש על מגוון תחומים שימושיים לעבודה היום יומית: התקשרויות בין ילדים, הבדלים אישיים ואינדיווידואליים בהתפתחות הילד, יחסים חברתיים בין ילדים, שפה וחשיבה, שיח, פיתוח תכנית עבודה חינוכית, מנהיגות חינוכית, עבודת צוות- שיתוף פעולה פרודוקטיבי בין צוות המטפלות והמורות / גננת, קשר עם ההורים ועם גורמים קהילתיים וניהול אדמיניסטרטיבי. לבוגרות קורס מטפלות סוג 2 מוענקת תעודת מקצועית מטעם משרד הכלכלה, המאפשרת להן השתלבות מיידית בשוק העבודה עם תום הלימודים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button