בפיקוח משרד הכלכלה

הילדים בגיל הרך נדרשים לקבל טיפול מסור וצמוד שיוכל לענות על צרכיהם השונים, מבחינה קוגנטיבית, רגשית ופסיכולוגית. הם צריכים להשתתף בפעילויות שונות שיסייעו לטיפוח כישוריהם, ובהם משחק, קריאת סיפור, מוסיקה , מלאכת יד, תנועה ועוד וכן, צריכים לקבל מענה תזונתי ראוי וטיפול פיזי, הגייני ובריאותי.

קורס זה מהווה המשך ישיר לקורס מטפלות סוג 1 וכולל התמודדות עם גילאים מאוחרים יותר. התפקיד של מטפלות במעונות יום הינו מאתגר ודינאמי, ומקיף מגוון נושאים. על המטפלת לתכנן, לנהל ולקבל החלטות בנוגע להתנהלות השוטפת של המעון, ובמקביל לכך לשחק, לטייל וליצור עם הילדים על מנת לפתח את הכישורים הקוגניטיביים והרגשיים שלהם.

לימודי מטפלות סוג 2 יכשירו אתכם בכל הידע, המיומנויות והכלים הדרושים למטפלת הבכירה, התורמת רבות להתפתחותם של ילדי הגיל הרך – מגיל שלושה חודשים ועד גיל שלוש שנים, כך שתוכלו, מיד בסיום הלימודים, להשתלב בעבודה בתחום.

הלימודים מספקים למשתתפות הכשרה מקיפה להשתלבות ברישיון מלא במקצוע הטיפול בגיל הרך.

אודותינו:

היחידה ללימודי חוץ – לצד לימודי התארים המתקדמים המתקיימים במכללה, מובילה היחידה ללימודי חוץ עשרות קורסים ייחודיים, שמטרתם להעניק ללומדים קריירה והתמחות בתחום מבוקש. במכללה מרכז השמה העוסק באיתור משרות לבוגרי הקורסים השונים, מסייע בכתיבת קורות חיים, ומעניק ליווי אישי במידת הצורך ועוד.

 

מלגות:

 

רקע:

תחומי הטיפול והחינות לפעוטות בגיל הרך, התפתחו באופן אדיר בשנים האחרונות, עם זאת, על מנת לעסוק בתחום יש לקבל הסמכה בתחום ורישיון לעיסוק מלא במקצוע. תכנית הקורס מכסה את כל הידע העיוני, הכלים המעשיים והמיומנויות הנדרשות לעבודה כמטפלים ומחנכים לגיל הרך ומכינה את המשתתפות להצלחה בבחינות החיצוניות.

 

תכנית הקורס:

 

דרישות הקבלה:

  1. מחנכת/ מטפלת לפעוטות במעונות סוג 1- חדש
  2. וותק של שנה אחת לפחות במקצוע לאחר קבלת סוג 1
  3. וועדת קבלה

 

היקף הקורס:

160 שעות לימוד

פעמיים בשבוע, במשך כ 5 חודשים.

 

בחינות גמר:

  1. בחינה עיונית במקצועות התשתיות
  2. בחינה עיונית בתורת המקצוע

 

תעודות גמר והסמכה:

    סטודנטים אשר יעמדו בדרישות הקורס, יקבלו תעודות מטעם משרד הכלכלה:

  1. תעודת גמר- מחנכת / מטפלת לפעוטות במעונות יום
  2. תעודת מקצוע- מחנכת / מטפלת לפעוטות במעונות יום סוג 2

 

תגיות נוספות:

הכשרת מטפלות, קורס מטפלות, לימודי טיפול בפעוטות, קורס טיפול בתינוקות, הכשרת מטפלת, מטפלת מוסמכת, קורס מטפלות סוג 2

Call Now Button