קורס מפקחים בכירים למניעת לקויות בנייה

קורס מפקחים בכירים למניעת ליקוים, ביחידה ללימודי חוץ, מקנה את מגוון הכלים הנחוצים לטובת פיקוח וניהול על איכות הבנייה. לרבות נושאים כגון התקנים, התקנות והחוקים בישראל.

למה ללמוד דווקא אצלנו?

ענף הבניה הוא אחד הענפים המשמעותיים ביותר, המכתיבים את קצב ההתפתחות של המשק. עובדה זו נכונה במיוחד בתקופות אלו אשר נושאי הפיתוח והנדל"ן הפכו להיות גורם מרכזי ומכריע בכלכלת ישראל.

ההתפתחות הטכנולוגית בענף הבניה הביאה לכדי קידום ופיתוח של מגוון תחומי ידע והתמחויות שונות מעבר להתמחות בביצוע העבודה הטכנית. ניהול ופיקוח על פרויקטי בנייה הינם גורמים מכריעים בתחום, בו נדרשות מיומנות ומקצועיות תוך שימת דגש על איכות גבוהה של בעלי המקצוע ותכנון הפרויקט .


עם זאת, הדרישה המואצת להקמת מבנים חדשים, גורמת לעומס רב על הקבלנים ועובדיהם. קיים לחץ משמעותי לעמוד בזמנים לסיום תכניות בנייה, עובדה המובילה לכך שהעבודה מזורזת, ותשומת הלב לפרטים, ליקויים ותקלות הינה נמוכה יותר.

העומס והזמן הקצר, משפיעים על איכותה של העבודה ומהווים גורם משמעותי לליקוי בניה.


בהתאם לכך, עולה הצורך באנשי מקצוע, אשר מתמחים באיתור ומניעת כשלים. על אנשי מקצוע אלו להכיר את תהליכי הפרויקט, ולהפגין הבנה מעמיקה בכל הנוגע לתחומי הבניין והתשתיות, בדגש על איתור ותיקון הליקויים.

 

תכני הלימוד

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס

Call Now Button