אם בעבר "כל אחד יכול היה לנהל מחסן" הרי שהתקופה הזו חלפה מזמן – פועל יוצא של העידן המודרני והטכנולוגי בו אנו חיים כיום. ניהול מחסן אינו "לסדר על המדפים". קורס מחסנאי מצייד את בוגריו ביכולת ניהול המחסן באופן ממוחשב, כיאה למאה ה – 21. קורס ניהול מחסן ממוחשב מעניק לכם מקצוע נדרש שאינו מושפע מאופנות או מטרנדים.

למי מתאים קורס ניהול מחסן ממוחשב / אוטומטי?

 

מחסנים היו קיימים מאז ומתמיד, ניהול מחסנים היה נדרש מאז ומתמיד אלא שאופן הניהול השתנה – עכשיו הזמן לרכוש מקצוע נדרש שיאפשר לכם להתפרנס בכבוד. קורס מחסנאים מתאים לאלו מכם שמעוניינים לדעת כיצד לנהל מחסן בצורה ממוחשבת ויעילה. לימודים אלה מתאימים גם לכל מי שעוסק בתפקיד זה או אחר בשרשרת ההספקה, כגון לוגיסטיקה ורכש, ניהול חומרים, יבוא, יצוא, נותני שירותים ועוד.

קורס מנהלי מחסן ממוחשב מצייד אתכם במקצוע שתמיד יש לו ביקוש בשוק העבודה- כאמור, מחסנים היו קיימים מאז ומתמיד אולם הדרישה ליכולת ניהול ממוחשב של תוכנם היא שהופכת את המקצוע לנדרש ולבעל ביקוש. המאה ה-21 אינה זקוקה עוד לניהול מיושן, רישום ידני או אלתורים בסגנון "יהיה בסדר".

אם אתם בעלי רקע בניהול מחסן ומעוניינים להישאר רלוונטיים בתחום העסוק שלכם- עליכם לדעת לנהל אותו באופן מוחשב כדי לא לצאת מהמערכת התעסוקתית. קורס ניהול מחסן ממוחשב מאפשר לבוגרי הקורס להתברג מיידית בשוק העבודה כאשר כל הידע לו הם זקוקים נמצא באמתחתם.

יש לציין כי קורס מחסנאי זה מועבר בשיתוף עם מנהלי הרכש והלוגיסטיקה- ישראל וכוללת מגוון של נושאים רלוונטיים בהם אתם נתקלים על בסיס יומיומי: מיקור ורכש, שרשרת האספקה, חיזוי צריכה, ניהול, אתיקה, סחר בין לאומי, הפצה, בקרת מלאי, אחסון וניפוק, כללי בטיחות במחסן, מיקומו של המחסן שלכם במערך הלוגיסטי הכולל, קליטת סחורה ועוד. בוגרי הקורס נהנים מחברות של שנה בארגון הרכש! אין מה להתלבט- אם אתם רוצים להיות מחסנאים איכותיים ומקצועיים, קורס מחסנאים מיועד לכם. הירשמו עכשיו ללימודים ביחידה ללימודי חוץ.

קראו עוד: קורס ניהול רכש ולוגיסטיקה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button