קורס יבוא יצוא ומסחר בינלאומי – מה לומדים בו?

לימודי סחר בינלאומי שם דגש על כל הנושאים הרלוונטיים ליבוא ויצוא על מנת להכשיר את משתתפי הקורס לתפקידים מובילים בענף זה. תכנית הלימודים בנויה באופן כזה המאפשרת התברגות מהירה בשוק העבודה בחברות מסחריות המקימות קשר עם ספקים ו/או עם לקוחות בחו"ל מיד עם תום הלימודים. נתון פרקטי לכשעצמו היות ומדובר ברכישת מקצוע ו/או הסבה מקצועית.

לימודי סחר בינלאומי – הזדמנות מצוינת לרכוש מקצוע נדרש המאפשר לכם יכולת השתכרות גבוהה בצד עניין ואתגר!

מה כוללת תכנית הלימודים?

קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי עוסק בשילוח בינלאומי, הובלה ימית, התקשרויות בחו"ל, הובלה אווירית, תיאומי הובלה, תנאי תשלום, איתור ספקים בעזרת מדיה חדשה, תנאי מכר , דיני נזיקין, מערכות לאיתור מידע ואימות המידע שאותר, בדיקות לצורך ווידא רווחיות פיננסית, עלויות יבוא ויצוא, ניהול משא ומתן, הסכמי שכר ביטוח בשילוח בין לאומי ועוד.

לימודי מסחר חולשים על מגוון נושאים רלוונטיים לעבודת השטח השוטפת והם עשירים בתוכן יישומי ודינאמי. בוגרי קורס סחר בינ"ל מתבקשים לשלוט היטב בחומר זה כמו גם בעדכונים שוטפים בענף זה. לימודי יבוא יצוא וסחר בינלאומי מועברים ע"י סגל מרצים בכיר ומקצועי, המוביל בתחום השילוח והרכש הבין לאומי, כאשר חלק מצוות המרצים מונה גם מומחים בתחום המודיעין העסקי. בתום הקורס מוענקת לבוגרים תעודה מקצועית מטעם משרד התמ"ת.

היכן ניתן לעסוק בתחום לאחר סיום הלימודים?

חברות תעופה, עמילות מכס, חברות שילוח בין לאומי, חברות ספנות, מסופים, מחסנים לוגיסטיים ועוד. אם אתם שוקלים לרכוש מקצוע מאתגר ומבוקש או אם אתם שקלים הסבה מקצועית – קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button