התברגות בעולם הנדל"ן פרושה ערנות מרבית והתעדכנות שוטפת בשינויים שהוא עובר. עולם הנדל"ן עובר לא מעט תהפוכות ותמורות ועל מנת להישאר מקצועיים ורלוונטיים, חייבים לשמור על רמת ערנות גבוהה. קורס יזמות והשקעות נדל"ן מכשיר אתכם לקחת חלק פעיל בעולם מרתק זה, לרכוש את רזי המקצוע ולהתפרנס ממנו בכבוד. אם אתם נמשכים לעולם הנדל"ן, אם אתם רוצים להרחיב את הידיעות שלכם, להעמיק ולהבין את כוחות השוק- לימודי יזמות והשקעות נדל"ן מיועדים לכם.

מהי תכנית הלימודים?

תכנית הלימודים עוסקת בנושאים בהם אתם, כאנשי המקצוע, תידרשו להפגין ידע ובקיאות על מנת להיות מובילים בתחומכם: התחדשות עירונית, תמ"א 38, קבוצות רכישה, מימון השקעות נדל"ן, פינוי בינוי, יזמות נדל"ן בישראל, יזמות נדל"ן בחו"ל, מערכות מידע, מיסוי נדל"ן ועוד. תכנית הלימודים מתאימה לאלה מכם שבאים ללא רקע או ניסיון קודם ומעוניינים בהסבה מקצועית. תכנית הלימודים מהווה תכנית העשרה לאלו מכם שמגיעים מהתחום ויש להם רקע כזה או אחר ורוצים לחדד את הידיעות שלהם. במובן זה, לימודי יזמות והשקעות נדל"ן יכולים להיות אפקטיביים גם למטרות אישיות וגם למטרות פרטיות בתחום הנדל"ן. סילבוס הקורס בנוי באופן החולש בצורה יסודית על מגוון רחב של נושאים, החל ממבוא לנדל"ן, המשך מושגי יסוד במימון והשקעות וכלה בחוק המקרקעין, היבטים משפטיים, פרקטיקה בנדל"ן, מיומנות ניהול, דרכים לניהול משא ומתן, כיצד לבחור נכסים למטרות השקעה ועד להיבטים אתיים ופרקטיקה בשטח.

אם עולם הנדל"ן ריתק אתכם מאז ומתמיד, אם אתם מבינים ומודעים לכוחו העצום בשוק, אם אתם רוצים לדעת עוד ולרכוש מקצוע – לימודי יזמות והשקעות נדל"ן הוא הקורס הבא שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button