יותר ויותר ילדים מאובחנים כסובלים מלקויות למידה כאלה או אחרות- דיסלקציה, דיסגרפיה, הפרעות קשב וריכוז, דיס קלקולציה ועוד. במקרים בהם לקות הלמידה אינה חריפה במיוחד ובמקרים בהם היא מאובחנת מוקדם ככל שאפשר- ניתן לטפל ולמזער משמעותית את לקות הלמידה ולעיתים גם להעלימה לחלוטין.

במקרים בהם לקות הלמידה מאובחנת בשלב מאוחר יותר של הילדות ובמקרים בהם היא בדרגת חריפות גבוהה- ניתן לטפל בה באמצעות הקניית דרכי למידה וטכניקות שישרתו את הילד לאורך כל שנותיו במערכת החינוך וישרתו אותו נאמנה גם בחייו הבגירים. קורס מאמני לקויות מידה נועד לאלו מכם שמוצאים כי עבודה עם ילדים היא עבודה מאתגרת, מספקת ובעלת ערך מוסף. היו אתם אלה שמטביעים את החותם האישי שלכם בילד. היו משמעותיים עבורו ודעו כי אימון נכון בלקות למידה הוא מתנה לכל החיים עבור הילד בו אתם מטפלים.

האם יש צורך להרחיב מה חווה ילד שלא מאובחן ו/או לא מטופל כראוי? דימוי עצמי נמוך, ערך עצמי נמוך, חוסר ביטחון, תחושת דחייה, לעג מצד קבוצת השווים ותחושה של "אני לא מספיק שווה" מצד המבוגרים ולעיתים גם מצד בני גילו. האם כך נכון לעבור את גילאי הילדות וההתבגרות, בפרט אם ניתן למנוע חוויות רגשיות קשות אלו?

קורס מאמני לקויות למידה מיועד לאלו מכם שבאים מתחום החינוך או הטיפול ורוצים להתמקצע בנישה ספציפית ומאתגרת זו: עובדים סוציאליים, יועצים חינוכיים, מורות/ ים, גננות, פסיכולוגים ועוד. קורס אימון זה מצייד אתכם בכלים להתמודד עם ילדי בעלי לקויות למידה ולהקות להם דרכים להתמודד בחיי היום יום עם הגבלות הלקות עצמה: יכולת להתארגן נכון על אף הלקות, קריאה, הבנת הקריאה, כתיבה, יכולת ביטוי בכתב, הבנת הנשמע ועוד.

מטרת קורס אימון זה הוא לחדד ולהתמקד בחוזקות הילדים ולהשתמש בהן כפיצוי ותחליף לחולשות שנובעות מלקות הלמידה שלו. גם ילדים עם לקויות למידה יכולים להשתלב במסגרות נורמטיביות- אם מציידים אותם בכלים הדרושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button