אם אתם רוצים להטביע את החותם האישי שלכם אבל לא מרגישים צורך לעוד "כל הבמה", אם אתם יסודיים ואחראיים מטבעכם ואוהבים לעבוד בצורה קפדנית ומדויקת- קורס חשבי שכר עשוי להיות השלב הראשון של הקריירה הבאה שלכם! חברות פרטיות וציבוריות כאחד זקוקות לחשבי שכר איכותיים- למה שלא תהיו אלה אתם?

מדוע יש ביקוש כה רב לחשבי שכר?

כיוון שחשב שכר מקצועי הוא יד ימינו על בעל הארגון או החברה. הוא זה שצריך להיות בקי בחוקים ובתקנות השוטפות- חוקים ותקנות שבספו של דבר, מתורגמים לכסף. כל חוסר מקצועיות או היעדר ידע רלוונטי עולה לבעל הארגון כסף. יתרה מכך, הידע הפיננסי שמספק חשב שכר לבעל העסק הוא שמאפשר לו לקבל החלטות כלכליות המבוססות על אינפורמציה זו- אכן תפקיד אחראי.

קורס חשבי שכר- למי הוא מתאים?

לכל מי שיש לו רקע מקדים רלוונטי, למשל, מנהלי חשבונות, אנשי כוח אדם, חשבים, או מנהלים שיש להם אוריינטציה פיננסית וזיקה לנושאי שכר ורוצים להתפתח הלאה- קורס חשבי שכר עשוי להתאים לכם ככפפה ליד. חשוב לציין כי קורס חשבי שכר בנוי באופן כזה שמכשיר את הסטודנטים לקראת בחינת לשכת רו"ח. על מנת שתוכלו לעסוק כחשבי שכר בפועל- עליכם לעמוד בדרישות הבחינה. עמידה בבחינה היא הגושפנקא לבקיאותכם בחומר הדרוש.

מה כוללת תכנית הלימודים?

קורס חשבי שכר עוסק בריביות, תיאומי מס, חישובי מס חודשי, הפרשות גמול, הכנסות עבודה, ניכוי הוצאות, פיטורין, קופות גמל, פיצויים, קצבאות ועוד. אם אתם רוצים תפקיד משמעותי, אחראי, שמאפשר לכם להטביע את החותם האישי שלכם בזכות הידע והמקצועיות שרכשתם ואם יש לכם הרקע המתאים- קורס חשבי שכר הוא התחלת הקרירה הבאה שלכם. הירשמו עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button