כל מי שמתעניין או לוקח חלק פעיל בתחום הפיננסי בוודאי מודע לעובדה כי ענף זה עובר לא מעט שינויים. שינויים אלה באים לידי ביטוי גם במיסוי במדינת ישראל. לכן, חברה, ארגון או עסק שמכבדים את עצמם חייבים איש מקצוע אמין ומיומן: יועץ מס. על כתפיו של יועץ מס מוטלת לא מעט אחריות, שכן החברה סומכת על מקצועיותו ועל בקיאותו בתחום המיסוי. כל חוסר מקצועיות עולה לחברה כסף רב… קורס ייעוץ מס מכשיר אתכם להיות אנשי מקצוע איכותיים, מקצועיים ובקיאים בחוקי המיסוי על בוריים.

מה עושה יועץ מס בפועל?

בוגרי קורס ייעוץ מס- תפקידם לייצג את הלקוחות שלהם מול רשויות המס בישראל. יועץ מס הוא מקצוע נדרש בעולם העסקים הפרטי ובמשרדי ממשלה. בוגרי קורס ייעוץ מס יודעים לתת מענה ופתרונות חשבונאים לבעלי העסקים ולייצג אותם כהלכה מול רשויות המס. לשם כך עליהם להיות בקיאים בחוקים, כמובן, לרבות עדכונים שוטפים. על יועץ מס לשלוט היטב בכל הנוגע למיסוי, חוקים חדשים או שינויי בחוקים קיימים. מקצוע זה דורש ממנו להיות ערני לכל שינוי או תמורה במשק. בוגרי קורס ייעוץ מס יודעים להתמודד בצורה מקצועית עם קונפליקטים או דילמות פיננסיות, הקשורות לחוקי המיסוי הקיימים. הם בקיאים בקריטריונים להחזרת כספים. כל בעל עסק זקוק ליועץ מס אמין שיהיה יד ימינו בניהול העסק במובן הפיננסי שלו.

בחינות לנציבות מס הכנסה:

קורס ייעוץ מס בנוי באופן כזה המכין את המשתתפים לקראת בחינות לנציבות מס ההכנסה. הקורס משלב לימודים עיוניים והרצאות פרונטאליות עם תרגולים פרקטים. קורס ייעוץ מס- עכשיו הזמן לקרירה משמעותית עם הטבעת חותם אישי שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button