עקבו אחרינו:

להיכנס להייטק במקסימום מינוף – הכירו את תכנית ההכשרה שתכניס אתכם לתעשייה

המשבר הנוכחי הביא עימו שינוי מהותי לתעשיית ההייטק, שנדמתה כבלתי פגיעה. הביקוש למקצועות ההייטק והסייבר ממשיך לעלות משנה לשנה, עם שינוי מהותי: כל אחד מהארגונים והמיזמים מחפש בעיקר את הכשרונות הבאים, והם מוכנים לשלם הרבה למענם. אם תמיד חלמתם להיכנס להייטק, אתם צריכים לעשות זאת חכם ולבחור בהכשרה שתעניק לכם כלים שיבליטו אתכם באמת. כעת, זוהי הזדמנות מעולה לאופציה שתכשיר אתכם לרמה אחרת בזכות המרצים, הכלים והפתרונות הטובים ביותר, שנוצרו כדי שתהיו פרקטיים ורלוונטיים כבר מהיום הראשון, בזמן אופטימלי

אחד החוקים העתיקים, החשובים והמדויקים ביותר הוא חוק הביקוש וההיצע, והוא תקף גם בעולמות מודרניים וטכנולוגיים. העיתונים הכלכליים מספרים שוב ושוב אודות סטארטאפים שמשקיעים את מירב המאמצים על מציאת המתכנתים, המפתחים, ומומחי סייבר האיכותיים ביותר, ועל כל אחד מהם, הם מוכנים לשלם בהתאם. 

 

פאר אטיאס, מנהלת HR בחברת סטארטאפ מספרת כי ״חיפוש עבודה בשוק של היום הוא תהליך מורכב ומאתגר, הדורש השקעה של זמן ומאמץ רבים ממש כמו עבודה בפני עצמה. לכן, יש צורך למצוא דרכים ייחודיות להתבלט ולהציג את הכישורים והניסיון שלכם בצורה האפקטיבית ביותר.״

 

מה עושים? ממש כמו אותן חברות, גם אתם צריכים שלא להתפשר על האיכות, ולכן, כדאי לכם לבחור במוסד ההכשרה שיעניק לכם יכולות חדשניות, שיוכלו להיות רלוונטיות עבור אלו שתמיד רצו להשתלב בתעשייה הנוצצת.

 

שילוב של כמה עולמות במקום אחד

 

אם אתם כבר יודעים במה אתם רוצים לעסוק – מעולה, כי ב-ICCP, המרכז הבין לאומי למקצועות הסייבר של מפעל הסייבר אלתא והיחידה ללימודי חוץ יש קורסים ייעודיים לכל מקצוע מתבקש, כולל הסמכה רשמית ותעודה שתוכר על ידי הארגונים החזקים בשוק. 

 

עדיין מתלבטים? אין כל בעיה – היועצים של היחידה ישמחו להכיר אתכם, לבחון את היכולות שלכם, להבין את השאיפות, ומכאן להכווין אתכם לקורס שהכי מתאים עבורכם.

 

אחרי השלב הזה, מגיע השילוב הייחודי של 3 חברות ענק שכל ענקית טכנולוגיה תעריך:

 

המרכז הבינלאומי למקצועות הסייבר (ICCP) – תוצר של שיתוף פעולה בין היחידה ללימודי חוץ לתעשייה האווירית, המציע קורסים גם למתחילים הבוסריים ביותר, עד להשלמות עבור אלו שחיים ונושמים סייבר בכל רמ"ח איבריהם. מרבית ההכשרות נערכות בשילוב מאמן ה-RANGE TATEM, סימולטור בלעדי ומתקדם שיאפשר לכם להתנסות במגוון תרחישים ויכניס אתכם לשוק העבודה עם ניסיון רב שייזקף לטובתכם.

 

פלטפורמת edX – פיתוח מרשים מסוגו שנוסד ע"י הרווארד ו-MIT במטרה אחת: להקנות את החינוך הטוב ביותר במתכונת זמינה לכולם. בפלטפורמה תוכלו לקבל מגוון מערכי שיעור בכל נושא אפשרי בדרכים שיאפשרו לכם ללמוד, להבין ולהעמיק ביתר קלות, לא משנה איפה אתם נמצאים ומתי התחברתם – באמצעות הפלטפורמה, תהיה לכם גישה לאלפי תוכניות עבודה שיעזרו לכם לקבל מקצוע בקצב שלכם, וגם לקבל יתרונות שיעזרו לכם בקריירה עצמה!

 

סלעית פלסקיני, נציגת Edx ישראל מוסיפה בעניין: ״כיום, אנשים מקובעים על מציאת עבודה בגבולות המדינה בה הם גרים, אך הם לא מבינים שעם התעודות הנכונות וההסמכות הרלוונטיות, הם יפרצו גבולות, ויוכלו לעבוד בכל העולם, היישר מהדירה, מבלי לעזוב לשום מקום״.


אלתא מערכות מבית התעשייה האווירית – חברת הסייבר הנ"ל היא אחת השחקניות המובילות בארץ ובעולם בכל מה שנוגע לפתרונות סייבר ופיתוח יכולות ייחודיות עבור מערכי סייבר של מדינות, גופים, מוסדות וארגונים. הפעילות של החברה מתפרשת על פני מספר מדינות עם מרכזי פיתוח ומחקר העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, והיא עומדת בראש מאגד החברות 3IC, אשר מקנה לה את היכולת להקנות לכם את הידע האיכותי והעדכני ביותר בכל מה שנוגע לעולם הסייבר ואבטחת המידע.

הירשמו לשידור החי ביום חמישי, 20.6.24 בשעה 18:00
לקבלת קישור לשידור החי, השאירו פרטים

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

היום הפתוח שיפתח לכם אופציות חדשות ומרתקות

 

אם הגעתם עד לפה, כנראה שיש לכם אהבה לטכנולוגיה ורצון עז להצליח. אם כן, אנחנו מזמינים אתכם ליום פתוח למקצועות ההייטק והסייבר בו תוכלו לקבל הצצה לכל תפקיד, לקבל ייעוץ והכוונה מהמומחים שלנו ולהתרשם מהיכולות של היחידה ללימודי חוץ – המוסד המוביל בישראל להכשרות מקצועיות, שיעמיד לרשותכם קורסים שהם 100% פרקטיקה, המתבססת על תוכניות הלימוד העדכניות ביותר, ביחד עם הבנה מלאה של מה ארגונים ומעסיקים מחפשים. 

 

דיקלה אבוטבול, נשיאת היחידה ללימודי חוץ ויו"ר התאגדות העסקים מסכמת את הנושא: ״נכון, עולם ההייטק במשבר, אבל אם מסתכלים כירורגית, ניתן לגלות שהתעשיות הבטחוניות הן דווקא התעשיות עם הכי הרבה תעופה וגיוס״, אומרת אבוטבול. ״מי שמשכיל להתמקצע, לרכוש את הניסיון והכישורים הרלוונטיים לאותם מעסיקים – ימצא עבודה מאוד מהר. מי שלא – יחפש עבודה המון זמן ויתקשה להתברג בתעשייה״

 

בכל אחד מהמסלולים המוצעים תוכלו לקבל תעודה המוכרת רשמית על ידי EC-Council האמריקאית, ביחד עם רשת קשרים ייחודית וענפה שתאפשר לכם להגיע לתפקידים וחברות שלא היו נגישות עבורם עד כה. רוצים לדעת עוד? לחצו כאן לפרטים והרשמה >>

הירשמו לשידור החי ביום חמישי, 20.6.24 בשעה 18:00
לקבלת קישור לשידור החי, השאירו פרטים

בשליחה טופס זה אני מאשר/ת דיוור פרסומי מהיחידה ללימודי חוץ

מאמרים נוספים:

Call Now Button