אם אתם טובים במספרים, מדויקים ומחושבים ועובדים במשרה אשר מאפשרת לכם להשתמש בכל היכולות הללו, תוכלו לעשות צעד נוסף בדרך להרחבת המשרה ולהירשם למסגרת של קורס חשבי שכר. כאמור, הקורס מיועד ברוב המקרים עבור אנשיםאשר עוסקים בעבודה אשר תחום החשבונאות מהווה חלק ממנה לדוגמא – מנהלים, בעלי עסקים, מנהלי חשבונות וכן הלאה.. חשוב לציין שבחלק מהמקרים, נדרש רק ידע בסיסי בתחום הנהלת החשבונות ואין צורך להוכיח על עיסוק קודם בתחום בכדי להתקבל אל אותו הקורס. תנאי הקבלה יהיו בדרך כלל 12 שנות לימוד וועדת קבלה או ראיון אישי.

מטרת הקורס היא להעניק לתלמידים כלים מקצועיים וידע אשר יאפשרו להם לבצע את עבודתם בצורה טובה וברמה גבוהה יותר מזאת המתאפשרת כרגע. כידוע, חישוב שכר הוא הליך מורכב, מכיוון שהוא כולל נתונים רבים אותם יש לקחת בחשבון כגון: מס הכנסה, פנסיה, ביטוח מנהלים, ביטוח לאומי וכן הלאה.. מהסיבה הזאת, איש מקצוע אשר אחראי על הנושא של חישוב שכר צריך לאחוז בידע רב אשר יאפשר לו לבצע את החישוב בצורה מדויקת ונכונה.

מה לומדים במסגרת קורס חשבי שכר?

קורס חשבי שכר הוא קורס קצר יחסית אשר נמשך חודשים בודדים, כאשר בסיומו מקבלים בוגרי הקורס אשר עמדו בכל מטלותיו תעודה מטעם מוסד הלימודים. בין נושאי הלימוד בקורס: דיני מס הכנסה, הוצאות מוכרות, ביטוי פנסיוני, מדרגות מס, חוק הביטוח הלאומי, מיסוי קופות גמל, גבייה ועוד נושאים רבים. הלימודים מורכבים הן מנושאי לימוד עיוניים והן מתרגולים מעשיים. חשוב לציין שקורס חשבי שכר ניתן במתכונות רחבות אשר מתפרשות על 150 שעות ולעיתים גם יותר וניתן גם למצוא מסגרות המציעות גרסאות "מקוצרות" יותר לקורס והקורס יכול גם להתפרש על פני 40 שעות לימוד בלבד – כדאי לבדוק את הנושא ולבחור את המתכונת המתאימה.

בוגרי הקורס של חשבי שכר יידרשו לעמוד בבחינות גמר, כאשר מי שיעבור אותן בהצלחה יקבל תעודה של לשכת רואי החשבון ותעודה של משרד הכלכלה – בחינות הגמור מורכבות מבחינה עיוניות ומבחינה מעשית. לאחר קבלת התעודות, ניתן להתחיל ולהציע את השירותים בתחום.

השתלבות בעבודה בתחום
כאמור, קורס חשבי שכר מיועד הן עבור אנשים אשר עוסקים בעיסוקים מעולם החשבונאות ובין עבור אנשים אשר מעוניינים להשתלב בתחומים הללו. בוגרי קורס חשבי שכר, יכולים להשתלב בעבודה בארגונים ובחברות בכל התחומים – כולם משלמים שכר לעובדיהם וכחלק מכך, נזקקים לשירותיהם של חשבי שכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button