המסלול המשולב למקצועות נדלן כולל קורס שיווק, יזמות והשקעות בנדל"ן- לרבות הכנה לקראת הבחינה של רשם המתווכים. מסלול לימודים זה הוא נגזרת של הדרישה ההולכת וגוברת להשתלב בעולם הנדל"ן המרתק. יותר ויותר אנשים מבינים כי ההתפתחויות המואצות בענף זה מביאות לכדי דרישה באנשי מקצוע איכותיים- למה שלא תהיו אלה אתם? הרבה מאוד יזמי נדל"ן וקבלנים שעוסקים בתמ"א 38, קבוצות רכישה והתחדשות עירונית בוחרים להעשיר את הידיעות שלכם באמצעות המסלול המשולב למקצועו נדלן , השם גש גם על שיווק, יזמות, מימון השקעות נדל"ן, פינוי בינוי, משכנתאות, מיסוי נדל"ן, שמאות נדל"ן ועוד.

כיצד בנוי המסלול המשולב למקצועו נדלן?
תכנית הלימודים מורכבת משתי חטיבות המכשירות יזמין, קבלנים, מנהלי קבוצות רכישה ובעלי הון לעסוק בענפי הנדל"ן המגוונים. החטיבה הראשונה עוסקת בתיווך, וחולשת על חוק המתווכים, חוק המקרקעין, תמ"א 38, רישוי עסקים, חוק תכנון ובניה, חוק הירושה, חוק החוזים לרבות חוק החוזים האחידים והפרות חוזה, תקנות ההוצאה לפועל, חוקי מכר, חוק העונשין, פסקי דין נבחרים, פרקטיקה בתיווך לרבות טיפול בהתנגדויות, מפגש עם לקוח, איתור צרכים ועוד. החטיבה השניה עוסקת ביזמות נדל"ן וחולשת על מבוא לנדל"ן, דיני תכנון ובניה, היבטים משפטיים אתיים, מושגי יסוד במימון והשקעות, הערכות שווי מקרקעין, מיסוי נדל"ן, קבוצות רכישה, ניהול מו"מ, תמ"א 38 והתחדשות עירונית, משכנתאות, ניבול סיכונים, ניהול פרויקטים ועוד.
למי מיועד מסלול הלימודים הזה?
כאמור, לכל מי שמעוניין להשתלב בעולם הנדל"ן, אולם המסלול המשולב למקצועות נדלן מתאים גם לאלו מכם שעוסקים במקצועות שוחקים וגילם על 40 ו/או בעלי ותק של 20 במקצוע שוחק או לחיילים משוחררים שמעוניינים להתחיל את הקריירה שלהם בתחום הנדל"ן. עבודה במקצוע שוחק, גיל מעל 40 או חיילים משוחררים זכאים להגיש בקשה למלגה. העתיד כבר כאן- והוא בעולם הנדל"ן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button