ההתפתחות המהירה בעולם הנדל"ן מביאה לכך שליותר ויותר אנשי מקצוע חשוב לשמור על רמה גבוהה של איכות ושל מקצועיות. יזמים, קבלנים, מעצבי פנים, הנדסאים, אדריכלים, מנהלי עבודה, מנהלי פרויקטים ועוד- על מנת לשמור על עבודה בסטנדרטים גבוהים חשוב להם לעבוד בצורה יסודית ומוקפדת. קורס קריאת תכניות בנייה מאפשר לבוגרי הקורס להיות מסוגלים לקרוא תכניות בניה ברמה גבוהה. המיומנות הזו היא שמאפשרת תכנון יעיל ונכון של פרויקטים, והיא שמאפשרת לתרגם את תכנית הבניה הכתובה לתוצאות בשטח הלכה למעשה. כל אי דיוק בקריאת תכניות הבנייה גורר אחריו השלכות חמורות בסגנון "קוביות הדומינו". למעשה, היכולת לקרוא תכניות בניה כהלכה היא הבסיס לניהול פרויקט הבניה עצמה! בוגרי הקורס מיומנים באיתור תקלות "על הנייר" ובמניעתם בשטח, באיתור ליקויים ובמציאת פתרונות חלופיים.

למי מיועד הקורס?

קורס קריאת תכניות בנייה מיועד לכל מי שעובד בתחום ורוצה להתמקצע. למשל, מעצבי פנים, יזמים, מנהלי עבודה בבניין ובתשתיות וכו'. אם אתם בני 40 ומעלה ו/או עוסקים בעבודה שוחקת (על פי קריטריונים של משרד הכלכלה) או חיילים משוחררים- אתם זכאים להגיש בקשה למלגה.

האם ישנם דרישות מקדימות?

על משתתפי הקורס להיות בעלי רקע מקצועי רלוונטי. במידה ואתם חסרי רקע מתאים, השתתפותכם בקורס מותנית בראיון אישי.

מה לומדים בקורס?

קורס קריאת תכניות בנייה עוסק במגוון תחומים, החל מרקע כללי על שרטוט גרפי, המשך באופן השימוש בכלי שרטוט ובעפרונות, עבודה לפי קנה מידה ושימוש בסרגל, איזומטריה והיטלים, בניית גופים בתלת מימד, תיחום גופים, הכרת תכניות אדריכליות, סימנים מוסכמים בתכוניות בניין ואדריכלות, תכניות ריהוט, מיזוג, אינסטלציה הריסה, ריצוף, חשמל ועוד, שרטוט במפלסים שונים ועוד. קורס קריאת תכניות בנייה – כי לא מספיק לרצות להיות מקצועי, חשוב לרכוש את הידע הרלוונטי בשביל לעשות את זה בפועל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button