אם אתם חיים תקשורת ונושמים תקשורת אתם בוודאי מודעים לכוחה העצום. רוצים להתברג בעולם המדיה החברתית? קורס יחסי ציבור ודוברות ו/או לימודי עיתונאות עשויים בהחלט לעניין אתכם.

האם יש בזה עבודה?

בהחלט! ועוד איך! ערוצי המדיה החברתית אינם קופאים על השמרים. אם יש לכם יכולת ורבאליות טובות- קורס יחסי ציבור ודוברות יאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הגלום בכם ולבטא את הכישרון שלכם. אם יש לכם יכולת הבעה בכתב- לימודי עיתונאות יאפשרו לכם לבטא, להביע ולהטביע את החותם האישי והייחודית לכם בעיתונות המסורתית ו/או המקוונת. דוברים, יחצ"נים ועיתונאים הם אנשים בעלי השפעה! ערוצי המדיה העומדים כיום לרשותנו מאפשרים בניית תדמית, העברת מסרים, העברת מידע ועוד. אלו מכם שרוצים בקריירה נדרשת, מאתגרת ומספקת ונינו בכישורים הרלוונטיים- עכשיו ההשמנות שלכם! קורס יחסי ציבור ודוברות, לימודי עיתונאות מיועדים לכל מי שנמשך לתחום מרתק זה, לכל מי שרוצה להשתלב בעולם המדיה גם אם הוא מגיע מתום עיסוק שונה בתכלית ומעוניין לעשות הסבה מקצועית.

מה לומדים בקורס?

הקורסים חולשים על כל הנושאים הרלוונטיים בעולם המדיה החברתית: תקשורת מסורתית, היינו רדיו, טלוויזיה ועיתונות, תקשורת מקוונת, היינו אינטרנט ורשתות חברתיות. הלימודים מציידים את המשתתפים בכלים מקצועיים באמצעותם ידעו לבנות תדמית ולטפח אותה, להגן עליה במצבים רגישים, "לצאת ממצבים מורכבים או מביכים" ועוד. רוצים לקחת בזה חלק? הירשמו עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button