קורס הבטחת איכות הוא קורס אשר ייעודו להכשיר את בוגריו להשתלב במשרות שונות בתחום זה. אנשים אשר עובדים בהבטחת איכות, אמונים על בדיקת שירותים ומוצרים שונים ובאמצעות כלים מקצועיים וידע שיש ברשותם עליהם לאשר שהמוצר אכן עומד בתקנים הנדרשים ואין בו תקלות או פגמים שונים אשר יכולים להעיב על האנשים אשר משתמשים באותו המוצר. תחום אבטחת איכות הוא תחום אשר מושם עליו דגש במגוון רחב של חברות, ארגונים ומפעלים מתחומים שונים. כך שבוגרי הקורס יכולים להשתלב במשרות במגוון רחב של מקומות עבודה. קורסים בתחום הבטחת איכותמיועדים בעיקר עבור אנשים אשר יש להם ניסיון בתחום או עובדים בתחומם שעבודה הנושקים לתחום הבטחת האיכות ומעוניינים להעשיר את ידיעותיהם ולקבל כלים אשר יאפשרו להם להשתלב במשרות הקשורות קשר ישיר לתחום הזה.

 

מה לומדים במסגרת קורס הבטחת איכות?

קורס הבטחת איכות נלמד במתכונות לימוד שונות, כאשר בחלק מהמקרים, הקורס נלמד בשילוב עם תחומים נוספים כמו ניהול איכות או בקרת איכות – כך שמי שמעוניין לרכוש ידע גם בתחומים הללו, יוכל לבחור באחת מהמסגרות הללו. כאמור, מי שמעוניין לקבל כלים וידע רק בתחום הבטחת איכות – יוכל למצוא קורסים במתכונות קצרות וענייניות יותר. כך יוצא שטווח שעות הקורס הינו רחב והיקף הקורס יכול להתפרש על פני 40 שעות והוא יכול להיות גם ארוך משמעותית ולהתפרש על פני יותר מ-200 שעות לימוד. בין נושאי הלימוד בקורס: סקירת תקן איכות, איסוף נתונים, טכניקות לכתיבת נהלים, מדדי הצלחה, תרגולים מעשיים בתחום ועוד מגוון רחב של נושאי לימוד אשר ייעודם להקנות את הכלים לעיסוק בתחום.

תנאי הקבלה ותעודת הסיום

כל מסגרת לימוד של קורס אבטחת איכות תכלול תנאי קבלה שונים – כאשר בחלק מהמקרים תנאי הכרחי לקבלה יהיה שנות ניסיון בעיסוק בפועל בתחומים הנושקים או הקשורים לתחום הבטחת האיכות. במקרים אחרים תנאי הקבלה היחיד יהיה שתיים עשרה שנות לימוד. עם סיום הלימודים ובמידה ויעמדו בכל הדרישות והמחויבויות של הקורס, יקבלו בוגרי הקורס תעודת בוגר מטעם אותו מוסד הלימודים בו נלמד הקורס. כמובן, חשוב לשים דגש על הפרטים הללו בכדי לבחור בסופו של דבר את מסגרת הקורס המתאימה ביותר לאותו אדם, לדרישותיו, כישוריו ושאיפותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button