לא אחת מדובר באמצעי תקשורת השונים על החשיבות של קרן פנסיה ועל המצבים אליהם ניתן להגיע בלי קרן פנסיה הנבחרת בתבונה. כך שהמודעות לנושא הזה היא גבוהה מאוד וכבר בגילאים צעירים, אנשים מתחילים להתעניין ולחפש את הקרנות המתאימות בכדי להבטיח שבבוא העת הם יוכלו להזדקן בכבוד. מי שאמור לסייע לאותם האנשים לקבל מענה על דרישותיהם הם יועצי ומשווקי הפנסיה. מדובר בתחום רחב במיוחד, אשר מצריך מצד העוסקים ידע רב, כלים מקצועיים איכותיים וכמובן, הקפדה על עדכניות – עולם הפנסיה משתנה לעיתים קרובות ועל יועץ הפנסיה להיות מודע לשינויים אלו וזאת בכדי להעניק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר. כחלק מכך, כל אדם אשר מעוניין להשתלב בעבודה כיועץ או משווק פנסיוני צריך לעשות את הצעד הראשון בדרך לשם ולתור אחר מסגרת של קורס הכשרת יועצים/ משווקים פנסיונים.

מה לומדים במסגרת קורס ייעוץ פנסיוני?

קורס הכשרת יועצים/ משווקים פנסיוניים כולל מגוון מצומצם יחסית של נושאי לימוד, אשר כל נושא נלמד בצורה מעמיקה והוא חיוני לעיסוק עתידי בתחום. נושאי הלימוד הם: יסודות הביטוח, כלכלה, סטטיסטיקה וחשבונאות. בכדי לקבל רישיון אשר יאפשר לבוגרי הקורס לעסוק בתחום, יש צורך לעבור בהצלחה 6 בחינות שונות – 2 בחינות מטעם משרד האוצר ועוד 4 בחינות מטעם הרשות לניירות ערך. בוגרי הקורס יידרשו לעבור התמחות האורכת חצי שנה. משך הקורס יהיה בדרך כלל בין שנה וחצי לשנתיים ויתפרש על בין 500 ל-600 שעות לימוד. תלמידים אשר יעמדו בכל התנאים ויקבלו את הרישיון בתחום יוכלו להשתלב בעבודה כיועצים פנסיונים בבנקים השונים, בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות או להעניק את השירות באופן עצמאי. חשוב לציין שבוגרי תארים בתחומי כלכלה ומנהל עסקים יוכלו לקבל פטור מחלק מהקורסים כמו גם חלק מהבחינות.

בחירת מוסד הלימודים
קורס הכשרת יועצים/ משווקים פנסיוניים נלמד במספר מוסדות לימוד ברחבי הארץ. תנאי הקבלה לקורס זה משתנים ממוסד למוסד. מדובר בקורס, אשר דורש התחייבות מצד התלמידים, אך טומן בחובו הזדמנות לעיסוק בתחום מעניין עם שכר מכובד. כחלק מכך, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בצורה מושכלת את המסגרת בה ילמד הקורס ולא להתפשר על פרמטרים כגון: השם והמוניטין של אותו מוסד לימודים, מתכונת הקורס וכל פרמטר אחר אשר יאפשר לכם לדעת שבחרתם את הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button