מטרתו של קורס שמאות המקרקעין הוא להכשיר את בוגריו להשתלב בעבודה בתחום המעניין והרחב הזה.
שמאי המקרקעין הוא איש מקצוע אשר מוסמך להעריך את השווי הכלכלי האמתי של נכסי מקרקעין – והוא גם בעל המקצוע היחיד המוסמך לעשות כן.

היכנסו לפרטים על קורס שמאות מקרקעין >>

בכדי להשתלב בתחום ולהעניק את השירות של שמאות מקרקעין, על המעוניינים בכך, לעבור הכשרה ייעודית ורחבה בתחום אשר ניתנת במסגרת של קורס שמעות המקרקעין במוסד מוכר בתחום.

בכדי לעסוק בתחום יש לקבל רישיון מטעם משרד המשפטים – כך שלאחר עמידה בכל מטלות הקורס וסיומו בהצלחה, ניתן לגשת לבחינות בדרך לקבלת הרישיון הנחשף.

חשוב לציין, שהדרך להשתלבות בעבודה בתחום לא מסתיימת בשלב הזה ובשלב הבא, בוגרי הקורס יצטרכו לעבור תקופת התמחות אצל שמאי מקרקעין מוסמך.

שמאי מקרקעין בעלי רישיון לעסוק בתחום יוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה: הן כעצמאיים והן בחברות שונות המעסיקות איש מקצוע בתחום.

מה חשוב לדעת על קורס שמאות המקרקעין?

תכנית הלימודים של שמאות מקרקעין כוללת מגוון רחב של נושאי לימוד ובין היתר: מיסוי המקרקעין, הנדסת בניין, הנדסה אזרחית, יסודות מדידה, מבוא לכלכלה, מבוא לנדל"ן, יסודות הבנייה, סטטיסטיקה ונושאים רבים נוספים. הקורס אורך ברוב המקרים בין שנתיים לשלוש שנים – ניתן למצוא מסגרות לימוד המציעות קורסים קצרים יותר – אך קיימת חשיבות גבוהה לבדוק את היקף הקורס ואת נושאי הלימוד הנלמדים במסגרתו.

חשוב לציין שמוסדות לימוד רבים מייעדים את הקורס אך ורק לאקדמאיים או לסטודנטים הנמצאים לקראת סיום הלימודים. כאמור, בכדי לעסוק בתחום באופן מקצועי, יש צורך להחזיק ברישיון מטעם משרד המשפטים – בכדי לקבל את הרישיון, יש צורך לקבל תעודת יושר, לעבור בחינות מטעם מועצת שמאי המקרקעין – מדובר ב-11 בחינות מקדימות וב-3 בחינות סופיות.

אפשרויות התעסוקה לבוגרי קורס שמאות מקרקעין

כאמור, תפקידו של שמאי המקרקעין הוא להעריך את השווי של נכסי נדל"ן ושל קרקעות – תפקיד זה מחייב ידע נרחב והיכרות מעמיקה עם כל חוקי המקרקעין. לשמאי מקרקעין ישנן אפשרויות תעסוקה רבות ובין היתר הם יכולים לשמש כיועצים לאנשים ולחברות העוסקים בתחום הנדל"ן כגון: קבלנים, יזמים, אנשי השקעות ועוד.. שמאי מקרקעין נהנה מעבודה מעניינת, דינאמית ונדרשת, אשר יכולה לטמון בחובה הכנסה יפה.

כמובן, שבכדי לרכוש את כל הידע הנדרש לצורך עיסוק בתחום, חשוב לבחור בקפידה את מוסד הלימודים ואת מתכונת קורס שמעות המקרקעין.

היכנסו לפרטים על קורס שמאות מקרקעין >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button