קורס הנהלת חשבונות סוג 1 הוא הצעד הראשון בדרך להשתלבות בעבודה כמנהל חשבונות. מנהל חשבונות הינו תפקיד דינאמי עם הרבה אחריות, כאשר הוא יהיה איש המקצוע האחראי על תיעוד כל הפעולות הכספיות של העסק, הארגון או החברה בה הוא עובד. מנהל חשבונות חייב להיות אמין, אחראי, מסודר ומקצועי וזאת בכדי לבצע את תפקידיו בצורה הטובה והיעילה ביותר. בכדי שלמנהל חשבונות יהיה את הידע ואת הכלים המקצועיים האיכותיים ביותר, אשר יאפשרו לו לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר. עליו לעבור בשלב הראשון קורס של הנהלת חשבונות סוג 1.

מה לומדים במסגרת הקורס?
לימודי קורס הנהלת חשבונות סוג 1 נלמדים ברוב המקרים ביחד עם סוג 2, כאשר הקורס מתפרש על פני כ-320 שעות לימוד. הקורס יכלול בתוכו גם נושאי לימוד עיוניים וגם תרגולים והתנסויות בפועל בחומרים הנלמדים. בין נושאי הלימוד של הקורס: עריכת דוחות כספיים, מס ערך מוסף, חישוב משכורות, תיאום חשבונות, סוגי התאגדויות, תוכנות מחשב מעולם החשבונאות ועוד נושאי לימוד רבים ומגוונים. הקורס מוצע במגוון רחב של מוסדות לימוד שונים ברחבי הארץ, כאשר, יש לקחת בחשבון שבחלק מהמקרים יהיו תנאי קבלה כגון: 12 שנות לימוד, וועדת קבלה לקורס ויהיו גם מקרים שבכדי להתקבל לקורס יהיה צור להציג תעודת בגרות. כך יוצא, שכל מי שמעוניין להשתלב במסגרת של קורס הנהלת חשבונות שלב 1, צריך לבדוק בשלב הראשון, מה הם תנאי הקבלה לקורס והאם הוא עומד בהם.

כיצד לבחור את מסגרת הקורס?
כל מי שמעוניין ללמוד קורס הנהלת חשבונות, יגיע למעמד חיפוש הקורס כשיש מספר דרישות באמתחתו, בין הדרישות הללו: מיקום מוסד הלימודים – רוב התלמידים יהיו מעוניינים שבית הספר יהיה קרוב לביתם. שעות הקורס – תלמידים אשר עובדים או מעוניינים לשלב את הקורס עם לימודי תואר, יחפשו במקרים רבים לימודים אשר יתקיימו בשעות אחר הצהריים. השם והמוניטין של מוסד הלימודים – השאיפה תהיה ברוב המקרים ללמוד במקום לימודים בעל שם בתחום. היקף הקורס והנושאים הנלמדים יהוו כמובן גם הם פרמטרים בעלי חשיבות והשפעה לגבי ההחלטה. טווח העלויות של הקורס הוא לא רחב, אך יכולים להיות הפרשים בין מקום אחד למשנהו. כך שמי שגם הנושא הזה משחק בעבורו תפקיד, יוכל לבדוק את הנושא הזה לעומק ולקבל את ההחלטה בהסתמך על הבדיקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button