אנשים רבים משתמשים כיום באינסטגרם לצורך פעילויות עסקיות ופעילויות חברתיות שונות. רשת חברתית זו שהוקמה בתחילת העשור השני של שנות האלפיים, ומושכת אליה עד היום עשרות מיליוני משתמשים בכל העולם, אשר רוצים לדבר באמצעות תמונות ולא באמצעות טקסט.

הירשמו עכשיו – קורס מדיה חברתית ביחידה ללימודי חוץ

השימוש באינסטגרם הפך להיות מאוד פופולארי בקרב חברות רבות, כחלק מתשתית של פרסום במדיה דיגיטלית לאורך הזמן. לצד רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, ולצד מנוע חיפוש של גוגל ופרסום בעזרת באנרים באתרי אינטרנט שונים, הרי שאינסטגרם מהווה עוד בסיס נרחב לצורך פרסום.

עצם העובדה שניתן לפתוח עמוד ייחודי ובו ניתן לספר על החברה, מהותה ואופייה, לצד זה אפשר לפרסם תמונות של מוצרים, תמונות של העסק עצמו והעובדים שלו, פרסומות ועוד, הרי שכל זה הופך את הפרסום ברשת למשתלמת מאוד, במיוחד עבור עסקים אשר מתעסקים בנושאים ויזואליים חזותיים, למשל מעצבי פנים, מעצבי בגדים, אדריכלים, חנויות אשר מוכרות מוצרים שונים, מעצבי אתרים ועוד.

החוכמה היא לדעת איך להשיג עוקבים באינסטגרם. בדיוק כמו שאנחנו רוצים שעמוד הפייסבוק שלנו יכיל אלפי ומאות אלפי חברים שיתעדכנו כל יום מה קורה בעמוד, הרי שכך גם בעמוד האינסטגרם שלנו, אנחנו רוצים שיהיו לנו כמה שיותר עוקבים, אשר יקבלו עדכונים לגבי מה שקורה בעמוד, יגיבו, ישתפו ויהיו חברים פעילים בנעשה בעמוד. כעת עולה השאלה, איך להשיג עוקבים באינסטגרם והאם נדרש לרכוש השכלה למטרה זו..

לימודי ניו מדיה ורשתות חברתיות

במהלך השנים האחרונות לצד ההצלחה המסחררת של אינסטגרם וחברותיה לרשת פייסבוק וטוויטר צצו תחת כל עץ רענן מגוון מכללות המציעות מסלולי הכשרה למנהלי מדיה חברתית, שחלק גדול מתפקידם הוא להוביל מסעות פרסום ברשתות החברתיות. בדומה לפייסבוק ובטוויטר שקלף העוקבים משחק בהן תפקיד גדול כך גם באינסטגרם, ככל שיש לעמוד יותר עוקבים כך גדלים בהתאם הסיכויים להצליח לשווק בהצלחה את המוצר או השירות.

אם כן, כיצד נוכל להשיג עוקבים רבים לעמודים ברשתות החברתיות? ישנן שתי אפשרויות. האחת פשוט ללמוד את התחום במקצועיות באחת מן המכללות המציעות קורסים קצרים וממצים או לחילופין לעשות שיעורי בית מול גוגל שיספק תשובות מהירות לשאלה זו. כמו בכל תחום בחיים, לכל אחד מתאימה אפשרות אחת מן השתיים, בחרו בחכמה את זו שלכם מאימה על מנת לקבל תוצאות טובות בסופו של דבר.

כיצד להשיג עוקבים לאינסטגרם?

ישנם מספר צעדים בשביל לדעת איך להשיג עוקבים באינסטגרם גם מבלי ללמוד ניו מדיה. הצעד הראשון הוא, להיות פעילים בחשבון. כלומר ליצור עמוד ולדאוג לפרסם בו תמונות לעיתים תכופות, לא מדובר על פרסום תמונות כל שעה או כל יום, אך כן רצוי לעלות תמונות פעם ביומיים-שלושה, אם מדובר למשל באירוע שחברה מארגנת, הרי רצוי שהתמונות כן יתפרסמו מדי יום במקרה שכזה.

הצעד השני הוא ליצור תחרויות ומבצעים דרך העמוד. כך נותנים לחברים בעמוד סיבה להיות חברים בו. זה אומנם ידרוש מאיתנו לא מעט עבודה, ובהכרח גם נצטרך להעניק לעוקבים משהו בתמורה, אך זה משתלם, בעיקר אם אנחנו יודעים כיצד להביא לידי כך, שאותם עוקבים יהפכו להיות לקוחות של העסק בסופו של דבר.

הצעד השלישי שלפנינו הוא להיות פעילים בעמודים של אחרים, הן בעמודים של חברות אחרות, הן בעמודים של לקוחות פוטנציאליים, הן בעמודים של הגולשים עצמם. ככל שנהיה יותר פעילים ונגיב יותר למה שקורה אצלם בעמוד בשטח, כך הם יגיבו לנו יותר, ויתנהל דיאלוג בינינו, דיאלוג פעיל שיוביל לידי כך שנצליח להשיג עוד ועוד עוקבים.

הצעד הרביעי הוא המלך "האשטג". אותו סימון ידוע # שמאפשר לעוקבים באותם האשטגים ידועים לראות את התמונות שלנו. החוכמה היא לדעת לתייג את התמונה במילים פופולאריות. כך הגולשים שמחפשים דרך אותם מילים, יגיעו אלינו, ייחשפו לתמונה שלנו ויש מצב שיתחילו לעקוב אחרי העמוד שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button